Votca Noviciok, lansată în Marea Britanie, eşec de piaţă. Conducerea fabricii de băuturi alcoolice şi-a cerut scuze

Embed:

Conducerea unei fabrici de băuturi alcoolice din Marea Britanie şi-a cerut scuze după valul de critici provocat de lansarea pe piaţă a unui sortiment de votcă denumită Noviciok.

Băutura are un conţinut de alcool de 75 la sută, aproape de 2 ori mai mult decât votca produsă în Rusia. Cu toate acestea, consumatorii nu au fost deloc încântaţi de numele ales, pe care l-au calificat drept o greşeală. Reprezentanţii companiei au admis că au dat dovadă de lipsă de sensibilitate, iar produsele au fost retrase de pe piaţă.

Nu e prima oară când denumirea de noviciok e adoptată de agenţii economici care vor să profite de pe urma mediatizării. O companie din Rusia vinde bere Noviciok, iar pentru cei care vor un strop de Noviciok în salată, un alt întreprinzător a lansat uleiul alimentar omonim. Ideea i-a venit după ce a aflat despre cazul Skripal.

Produsul e ambalat într-o sticlă maro şi are o etichetă neagră pe care scrie Recomandat de KGB.

Pe aceeaşi temă

Lasă un comentariu