Viitoarea generaţie a lui Infiniti G va fi bazată pe Mercedes Benz C-Klasse

Noua generaţie a lui Infiniti G va debuta în 2014 şi fi bazată pe platforma viitoarei generaţii a lui Mercedes-Benz C-Klasse, spun americanii de la MotorTrend.

Infiniti şi Mercedes-Benz lucrează împreună la noile generaţii ale lui C-Klasse şi G.
Potrivit americanilor de la Motor Trend, noua generaţie a lui Infiniti G va fi bazată pe o versiune cu ampatament mărit a platformei lui C-Klasse W205. Noul Infiniti G va debuta în 2014, anunţă sursa din cadrul Infiniti citat[ de Motor Trend. Sursa din cadrul mărcii nipone a confirmat şi existenţa unui hibrid în cadrul viitoarei generaţii a lui Infiniti G, modelul respectiv urmând să fie echipat cu un motor V6 de 3.5 litri.

Noua generaţie a lui Infiniti G va fi oferită în aceleaşi versiuni de caroserie disponibile până acum – berlină şi coupe, iar japonezii se gândesc şi la un crossover. Versiunea Coupe a lui Infiniti G va debuta la un an diferenţă de berlină, în 2015. Cel mai probabil, Infiniti va dezvolta şi o versiune decapotabilă a acestui model. Gama G de la Infiniti va primi motoare diesel cu patru cilindri în linie dezvoltate şi construite de Mercedes-Benz, în timp ce motoarele V6 ale constructorului nipon îşi vor păstra blocurile motor şi vor primi mici modificări la nivelul chiuloaselor. Propulsorul diesel este unitatea de 2.1 litri provenită de la actualele C220 CDI şi S250 CDI, motorul urmând să fie echipat cu un catalizator dezvoltat intern. În urma modificărilor realizate de inginerii japonezi, motorul respectiv va dezvolta peste 200 CP şi va oferi un nivel superior de cuplu motor, totul cu emisii scăzute de CO2.

Cea mai performantă versiune a lui Infiniti G, denumită IPL, va fi echipată cu o versiune twin-turbo a motorului V6 de 3.7 litri din gama actuală a constructorului nipon. Modelul va dezvolta 530 CP şi se va lupta pe segmentul lui Mercedes-Benz C63 AMG şi BMW M3. Această versiune va fi construită alături de Nissan GT-R, în fabrica Tochigi, iar preţul său va fi apropiat de cel al unui GT-R, dacă nu chiar mai mare.

loading...
Pe aceeaşi temă

Lasă un comentariu