UTIL! Află care sunt cinci tehnici antistres care nu te costă nimic

Când simți nu mai poți să faci față situațiilor stresante, pune în aplicare începând de acum aceste tehnici antistres, simple, dar foarte eficiente, scrie clickpentrufemei.ro.

Înarmează-te cu gustări sănătoase
Conform unui studiu recent, femeile sunt fruntașe când vine vorba de consumul de alimente când sunt stresate, mâncând înghețată și biscuiți cu fel și fel de creme. Mai mult, cercetătorii de la Universitatea de Stat Montclair din New Jersey spun că cei care țin dietă mănâncă mai mult când sunt stresați, decât cei care nu au probleme cu greuatatea. Cheia este să nu te privezi de ce-ți place să mănânci, dar totul, bineînțeles, cu măsură. Păstrează trei- patru gustări sănătoase la-ndemână, precum arahide, dacă tânjești după ceva sărat sau o pătrățică de ciocolată, pentru ceva dulce - astfel încât să nu fii tentată de mănânci fără oprire.

Ascultă muzică
Potrivit unui studiu recent publicat în revista „British Heart“, muzica lentă sau meditativă este inamicul dovedit al stresului. Și, dacă ești blocată în trafic, fă acest exercițiu rapid: ține strâns volanul și încleștează mușchii degetelor, brațelor, umerilor și spatelui. Stai așa până când mușchii încep să tremure (aproximativ 45 de secunde), apoi ia mâinile de pe volan. Vei vedea că te vei simți mult mai bine. Doar să nu uiți ca pe tot parcursul exercițiului să ții piciorul pe frână.

Înoată cât mai des
Un studiu suedez publicat în „International Journal of Stress Management“ arată că plutirea pe apă relaxează organismul, scăzând nivelul hormonul stresului, cortizolul.

Permite degetelor tale să se mai odihnească din când în când
Grație e-mailului și a telefoanelor mobile se pare că treaba ta nu se termină niciodată. Progresele tehnologice sunt o sursă de stres cronic, punându-ne pe mulți dintre noi într-o stare constantă de alertă. Ca să nu mai vorbim de efectul pe care îl are asupra legăturilor de familie. Pentru a face face față stresului, limitează utilizarea telefonului mobil și a e-mailului doar la muncă.

Pune pe hârtie ce te îngrijorează
Scrisul pe hârtie sau comunicarea despre lucrurile care te macină pe tine te ajută să te simți mai puțin singură și neajutorată. Un studiu, publicat în „Journal of American Medical Association“, arată că persoanele care scriu pe larg despre sentimentele lor sunt mai puțin stresate, față de cele care nu se confesează în scris.

Pe aceeaşi temă

Lasă un comentariu