TREBUIE SĂ ŞTII! Orele ideale la care trebuie să mănânci

Atunci când mănânci este foarte important modul în care o faci. Corpul are nevoie de timp pentru digerarea alimentelor și absorbția substanțelor nutritive. Dar atunci când mănânci la ore fixe, organismul este capabil să absoarbă mai bine mâncarea, scrie clickpentrufemei.ro.

Pentru cele mai multe dintre noi, mâncatul dezordonat e ceva la ordinea zilei. Nemâncatul micului dejun din cauza unei întâlniri dimineața sau o zi obositoare la birou, sunt doar câteva dintre motive.

Iată ce spune experții despre orele ideale de masă:

Micul dejun.
Ora ideală pentru mâncarea primei mese este 7-8 dimineața. De ce? Ei bine, corpul a avut la dispoziție suficient timp de la cină, așadar, are nevoie de provizii pentru o nouă zi plină de activități.

Dar dacă te trezești după ora 8, atunci ai grija să mănânci micul dejun până la 10. Pentru că, dacă-l mănânci mai târziu, nu mai poți mânca la prânz și, astfel, este dat peste cap programul de mese.

Cum să-ți calculezi timpul? Ține minte că prima masă trebuie luată după cel mult 30 de minute după trezit.

Prânzul.
Planifică să mănânci de prânz între 12:30 și 14. De fapt, cea mai bună oră pentru mâncarea prânzului este 13.

Ce se întâmplă dacă-l mănânci mai târziu?

Chiar dacă întârzii, nu trebuie să treacă de ora 14 și tu să nu fi mâncat prânzul. Pentru că, dacă nu este mâncat la timp, stomacul va începe să ceară mâncare și tu să te simți iritată și obosită fără niciun motiv.

Ora ideală pentru prânz: cel mai bun timp pentru mâncarea prânzului este exact la patru ore după micul dejun.

Cina.
Cina nu trebuie mâncată mai târziu de ora 18:30. Da, este sănătos și recomandat ca cina să fie luată între orele 18-19.

Pe aceeaşi temă

Lasă un comentariu