TRAGEDIE! O fată din Ceadîr-Lunga, în stare GRAVĂ, după ce a băut 100 de pastile pentru tuberculoză

O locuitoare a orașului Ceadîr-Lunga în vârstă de 14 ani a fost transportată la spitalul raional local în stare gravă cu diagnosticul de intoxicație. Această informație a fost confirmată pentru portalul Gagauzinfo.MD în instituția medicală.

Fata a fost transportată la spital după ce a băut aproximativ 100 de pastile de preparat pentru tratamentul tuberculozei "Izoniazida".

Adolescentă în acest moment se află în secția de reanimare.

După cum a menționat șeful secției de reanimare din cadrul spitalului raional din Ceadîr-lunga, Vasilii Voroșnin, pacienta este conectată la aparatul de respirație artificială și se află în stare gravă, informează portalul de știri Gagauzinfo.MD.

"Îi dezintoxicăm organismul. Am luat legătură cu specialiștii de la Chișinău. Starea este gravă, dar stabilă", a spus Vasilii Voroșnin.

Deocamdată nu se cunoaşte ce a determinat-o pe tânără să bea atât de multe pastile. 

loading...
Pe aceeaşi temă

Lasă un comentariu