Termoelectrica lansează numărul unic de contact. Ce informaţii vor putea afla clienţii

Termoelectrica continuă să își îmbunătățească platformele de comunicare și interacțiune cu consumatorii, lansând numărul unic de contact al Serviciului Call-Center – 1300.

Prin intermediului numărului scurt de telefon 1300, locuitorii mun. Chișinău vor avea acces la aceeași gamă de servicii și operațiuni ce erau disponibile și până acum la numărul 022 447 447.

”La numărul scurt de apel – 1300, Termoelectrica oferă acces mai ușor și rapid la serviciile de consultanță și diverse operațiuni puse la dispoziția consumatorilor săi, datorită faptului că este un instrument extrem de util, ușor de utilizat și de memorizat”, a precizat directorul general al Termoelectrica S.A., Veaceslav ENI.

Serviciul Call-Center al Termoelectrica funcționează prin intermediul unei aplicații robotizate ce este disponibilă în limbile română/rusă, ce divizează informațiile oferite în mai multe domenii de interes, în funcție de necesitatea consumatorului, cum sunt:

Informații privind modul de achitare a facturii;
Informații despre datorii sau contractare;
Informații despre facturare;
Informații despre deconectări/lucrări și avarii.
Totodată, apelând la numărul scurt 1300,  consumatorii Termoelectrica vor avea posibilitatea de a efectua un șir de operațiuni, precum:

Transmiterea indicelor curenți ai contorului;
Sesizarea scurgerilor și/sau problemelor de calitate și altele.
Totodată, pentru consultații suplimentare toți doritorii au posibilitatea de a lua legătura cu un operator. În același timp, pentru a asigura îmbunătățirea calității deservirii, toate apelurile primite sunt înregistrate.

Paralel cu numărul scurt 1300 al Serviciului Call-Center rămâne activ și numărul de telefon 022 447 447, precum și numărul de Viber: 069-444-144 (disponibil pentru text, imagini foto și video) pentru raportarea problemelor tehnice, toate disponibile 24/24.

loading...

Lasă un comentariu