TEHNOLOGII ÎN TROLEIBUZE. Pasagerii vor raporta în regim online problemele

Embed:

Pasagerii din troleibuze vor putea sesiza problemele online, fără a fi nevoiţi să depună petiţii în scris la "Regia Transport Electric".

În toate troleibuzele au fost lipite stickere cu QR coduri şi, fiecare pasager, care are acces la internet, va putea raporta despre nereguli.

Pentru ca un pasager să raporteze o problemă, are nevoie de un telefon mobil conectat la internet şi dotat cu cameră foto. Procedura durează doar câteva minute.

Pentru început, trebuie să scaneze QR code-ul, după care, pasagerul este redirecţionat la un formular online.

Acolo, el trebuie să indice numărul troleibuzului şi problema cu care s-a confruntat. Menţionarea identităţii şi a numărului de contact nu este obligatorie."

Tinerii, care circulă cu troleibuzul, spun că le place ideea că pot raporta probleme cu ajutorul tehnologiilor moderne.

"Cred că ar fi util pentru oameni, de exemplu, sunt unele cazuri de certuri, care trebuie raportate, unde în altă parte putem să ne adresăm dacă nu la ei."

"Nici nu am acordat atenţia la chestia asta încleiată. Se mai întâmplă certuri între cei care călătoresc, dar aşa, probleme nu prea sunt."

"Este util, însă nu am auzit, până acum, de această noţiune."

Vârstnicii spun însă că nu prea ţin pasul cu tehnologiile moderne, aşa că le va fi greu să folosească programul online de sesizare a problemelor.

"În primul rând, nu ştiu ce e instalat acolo, de asta nici nu pot să dau un comentariu. Nici nu îmi dau seama, dacă să vă spun sincer."

"Nu ştiu eu de unde, ce QR code, nici nu ştiu ce e asta."

Iar pe angajaţii "Regiei Transport Electric" nu-i sperie faptul că pasagerii vor putea să raporteze mai repede problemele cu care se confruntă.

"Noi, cu ele sau fără, noi ducem în siguranţă pasagerii avem grijă de parcurs, de orar. Deloc nu ne stresează."

Autoritățile vor studia fiecare mesaj primit de la cetăţeni şi, spun ei, vor încerca să găsească soluţii.

"Pentru noi este important să fim aproape de locuitori, să înţelegem unde noi putem fi mai buni. De asta, eu şi, prin această ocazie, invit toţi locuitorii, călătorii din transportul public să ne ajute să înţelegem unde şchiopătăm şi unde putem să îmbunătăţim serviciile noastre", a spus primarul interimar al Capitalei, Ruslan Codreanu.

În parcul "Regiei Transport Electric" sunt peste 300 de troleibuze.

Pe aceeaşi temă

Lasă un comentariu