Studiu: Moldovenii, influențaţi de publicitate atunci când fac cumpărături

Embed:

Un moldovean din zece este influențat de publicitate atunci când face cumpărături. Vorbim despre rezultatele unui studiu realizat de agenția Magenta Consulting. Cel mai des cad în plasa publicităţii femeile de la sate.

Potrivit sondajului, 30 la sută dintre persoanele chestionate au spus că sunt influenţate de publicitate atunci când aleg produse electrocasnice. Iar fiecare al patrulea intervievat susţine că ţine cont de recomandările din reclame atunci când cumpără produse de îngrijire a tenului.

În acest caz, sfaturile sunt urmate cel mai des de femei. Pe locul al treilea sunt produsele alimentare, urmate de telefoanele mobile şi accesorii. În acest caz, cel mai des cad în plasa publicităţii bărbaţii. Şi la cumpărarea medicamentelor deciziile moldovenilor sunt influenţate de reclame.

11 la sută dintre cei chestionaţi au recunoscut acest lucru. La sondaj au participat 1129 de persoane, iar marja de eroare este de trei procente.  

loading...
Pe aceeaşi temă

Lasă un comentariu