Sfatul antrenorilor şi nutriţioniştilor: Ce trebuie să faci pentru a arde cât mai rapid grăsimile

Embed:

Aglomerație în sălile de sport, odată cu sosirea primăverii. După o perioadă lungă de inactivitate fizică, oamenii vor să-și regenereze corpurile. În timp ce femeile încearcă să scape de kilogramele în plus, bărbaţii preferă, de regulă, să-și tonifieze muşchii. 

"Vin oameni care doresc efecte imediate, dar şi din acei care înţeleg că rezultatele nu se obţin uşor. Ei sunt gata să muncească mult. Cel mai des oamenii vin la sală pentru a slăbi, să crească masa musculară şi să fie în formă", a spus antrenoarea, Elena Fedoseeva. 

Specialiştii spun că cele mai eficiente exerciţii pentru arderea caloriilor sunt mersul pe banda rulantă şi pe bicicleta eliptică. În timp ce unii oameni frecventează antrenamentele cu regularitate, alţii pășesc doar ocazional pragurile sălilor de forță.

Cei care au probleme de sănătate şi nu pot să tragă de fiare, pot practica pilates sau yoga.

Femeile spun că după orele de sport se simt mult mai bine.

Nutriţioniştii recomandă şi o alimentaţie sănătoasă, bazată pe legume, fructe şi evitarea mâncărurilor bogate în grăsimi.

Necesarul zilnic pentru o viaţă sănătoasă este de aproximativ 1.500 de calorii.

Costul unui abonament la sălile de forță din Chișinău pornește de la 350 de lei pe lună.

loading...
Pe aceeaşi temă

Lasă un comentariu