SE ÎNTÂMPLĂ ÎN MOLDOVA: Cum sunt "trataţi" unii oameni de Agenţia pentru Protecţia Consumatorului. REACȚIA agenției

UPDATE: Agenția pentru Protecția Consumatorului a venit cu precizări prin care arată că odată cu parvenirea în adresa APC a reclamației consumatorului, au fost întreprinse toate măsurile de rigoare (control inopinat) în vederea stabilirii tuturor circumstanțelor.
Astfel, la agentul economic indicat în reclamație au fost stabilite mai multe încălcări ale legislației în vigoare, fapt pentru care în privința persoanei fizice și juridice au fost încheiate procese verbale cu privire contravenție conform Codului Contravențional al Republicii Moldova. Mai mult, la petiția din 25.05.2016 a fost transmisă scrisoare de informare la adresa indicată în reclamație.
Menționăm că atît persoana fizică responsabilă cît și agentul economic au achitat amenzile aplicate, se arată în comunicatul agenției. 

Este vorba despre un bărbat din Capitală, care acum două luni a trimis o scrisoare în care scria că a găsit o capsă într-un hamburger.

 

loading...
Pe aceeaşi temă

Lasă un comentariu