Schimbări MAJORE în aplicaţia WhatsApp. Anunţul făcut de Mark Zuckerberg

În prezent, WhatsApp este o platformă gratuită de care se bucură 2 miliarde de oameni, însă utilizatorii vor avea parte de schimbări semnificative în ceea ce privește experiența lor pe WhatsApp, în următorul an, când Mark Zuckerberg plănuiește să introducă reclame pe platformă, notează Daily Mail, potrivit jurnalul.ro.

Aplicația prezentă pe Android și iOS, care a fost lansată în 2009, va începe să introducă conținut plătit din 2019. Mișcarea vine la cinci ani după ce Facebook a cumpărat platforma de la cofondatorii Jan Koum și Brian Acton pentru 22 de miliarde de lire.

Atât Koum, cât și Acton au părăsit Facebook, justificând decizia prin perspectivele diferite pe care le au față de companie.

Oamenii din interiorul companiei cred că cei doi erau nefericiți pentru că produsul lor, care a fost prezentat inițial ca fiind fără reclame și necriptat, va ajunge să găzduiască conținut comercial în detrimentul intimității utilizatorilor.

Acton a scris pe Twitter, în martie: "Este timpul #ștergefacebook". În cadrul unui interviu pentru Forbes, acesta a recunoscut că îl deranjează conținutul comercial care urmează să fie introdus pe platformă.

"În aceste zile, companiile știu totul despre tine, despre prietenii tăi, despre interesele tale și folosesc aceste lucruri pentru a vinde reclame. În fiecare companie care vinde reclame, o parte semnificativă a echipe de ingineri își petrece timpul scriind coduri mai bune pentru a colecta informațiile personale", a scris Jan Koum, în 2012.

"Amintește-ti, când reclamele sunt implicate, tu, utilizatorul, ești produsul", a mai scris acesta.

Pe aceeaşi temă