S-a lansat o campanie mediatică de informare în legătură cu Brexit. Ce riscă afacerile europene

Olanda a lansat luni, 28 ianuarie, o amplă campanie mediatică pentru a informa companiile în legătură cu riscurile Brexit-ului. Mesajele sunt transmise, în special, prin anunţuri la radio şi pe reţelele de socializare, dar şi cu ajutorul unei marionete. 

"Nu vă lăsaţi surprinşi" de Brexit, se spune într-unul din mesajele radio difuzate de guvernul olandez. Aceste anunţuri radio vor fi urmate de o campanie online începând cu 1 februarie, care va pune în scenă "un personaj ce va arăta la propriu cum va afecta Brexit-ul afacerile", a indicat guvernul într-un comunicat. Va fi vorba de un fel de marionetă care blochează, de exemplu, un camion sau ridică o barieră.

În aceste anunţuri, guvernul afirmă că firmele vor trebui să dea dovadă de "creativitate" în contextul Brexit-ului, în eventualitatea în care ieşirea Marii Britanii din Uniunea Europeană, prevăzută pentru 29 martie, va avea loc fără acord. 

Marea Britanie are opţiunea legii marţiale în cazul Brexitului fără acord. 

"Este posibil ca unele produse să fie reţinute mai mult timp la vamă, ca certificatele şi licenţele britanice să nu mai fie valabile şi ca transferul de date să se confrunte cu o nouă frontieră digitală", se mai arată în anunţ, care precizează că firmele se pot informa de pe site-ul brexitloket.nl.

PUBLIKA.MD aminteşte că Theresa May va propune, astăzi, parlamentarilor Planul B pentru Brexit


Pe aceeaşi temă

Lasă un comentariu