Revista americană Forbes lansează o ediţie în limba franceză

Revista americană Forbes, înființată în urmă cu 100 de ani și cunoscută pentru clasamentul ei anual dedicat celor mai bogați oameni din lume, lansează vineri o ediție în limba franceză, într-un climat pe care îl consideră "favorabil" pentru antreprenori, informează AFP, citat de Agerpres.ro.

"Multe persoane spun că Franța devine 'start up nation' și discursurile se schimbă: avem un președinte care promovează antreprenoriatul și libera inițiativă", a declarat pentru AFP Dominique Busso, directorul Forbes France.

Evocând excelența franceză în domeniul tehnologiilor, artizanatului și luxului, editorul francez consideră favorabil climatul actual pentru lansarea unui titlu radical pro-antreprenori, după alegerea lui Emmanuel Macron în luna mai în funcția de președinte.

Această revistă economică, înființată în septembrie 1917 și prezentă în 38 de țări, va fi publicată sub forma unui titlu trimestrial în Franța, după inaugurarea unui site, forbes.fr, anul trecut.

Primul număr face o analiză a ultimilor 100 de ani și o previziune asupra următorilor 100, prin intermediul unor mărturii și interviuri ale starurilor economiei internaționale și franceze, precum Bill Gates, Warren Buffett, Mark Zuckerberg, Guillaume Pepy și Xavier Niel.

Ideile susținute în paginile noii reviste de acești oameni și femei de afaceri sunt însoțite de mai multe clasamente, marca înregistrată a publicației, dar și de o secțiune consacrată stilului de viață și de analize și dosare despre strategiile companiilor.

"Nu trebuie să ne fie frică să spunem că putem să reușim în Franța, nici să ne temem de eșec", a subliniat directorul Forbes France, care spune despre el însuși că este un "media-antreprenor".

Noua revistă este lansată pe baza unui acord de licență. Deși Forbes France este autorizată să reia anumite conținuturi din ediția americană, versiunea franceză este în mare parte una inedită, afirmă Dominique Busso. Publicația trimestrială se bazează pe o redacție compusă din 10 persoane, susținută de jurnaliști independenți și de o rețea de editorialiști colaboratori.

Primul număr al revistei a fost tipărit în 100.000 de exemplare, din care jumătate vor fi difuzate în rețeaua chioșcurilor de presă, iar jumătate în spații-țintă (hoteluri, aeroporturi, conferințe de presă).

Pe aceeaşi temă

Lasă un comentariu