Range Rover - imagini oficiale cu noua generație a modelului britanic

După ce ieri au putut vedea primele fotografii neoficiale cu noua generație Range Rover, astăzi constructorul britanic a anunțat oficial noul model. Noul SUV de lux britanic este cu 420 kg mai ușor față de generația anterioară, notează automarket.ro.

A patra generație a a SUV-ului de lux Range Rover a fost prezentată oficial, după ce ieri au ajuns pe internet primele fotografii. Cel mai mare model din gama Range Rover își păstrează sobrietatea care l-a caracterizat, linia generală a caroseriei fiind oarecum similară cu cea a generației anterioare, mai ales privită din profil. Marile schimbări vin la partea frontală și cea posterioară, unde noul Range Rover abordează un design total schimbat, dar care se integrează mult mai bine în linia de design a familiei de modele Range.

Cea mai mare noutate este, însă, caroseria monococă din aluminiu ceea ce permite scăderea greutății totale a noului model cu 420 kg față de generația anterioară. Asta înseamnă că noul Range Rover este cu 39% mai ușor față de cel actual cu caroserie de oțel. În ceea ce privește trenul de rulare, va fi păstrată suspensia pneumatică pentru acel confort specific modelului mare Range Rover.

Bineînțeles, noul Range Rover va avea tracțiune integrală gestionată de o nouă generație a sistemului Terrain Response. Acest sistem analizează condițiile de rulare și alege modul cel mai potrivit pentru tracțiunea integrală. În ceea ce privește interiorul, acesta este la fel de luxos, dar este influențat de designul fratelui mai mic Evoque.

Nu există încă date clare în ceea ce privește dimensiunile exterioare ale noului Range Rover, dar constructorul spune că spațiul pentru pasagerii din spate a fost mărit considerabil și acest lucru înseamnă un ampatament mărit. Pentru piața europeană, clienții vor putea alege dintre trei motorizări, una pe benzină și două diesel. Benzina este propulsorul V8 supercharged, în timp ce pentru cei care preferă puterea diesel, aceștia vor putea alege între un TDV6 de 3.0 litri sau un TDV8 de 4.4 litri. Toate motoarele sunt asociate cu o cutie de viteze automată ZF cu opt trepte, selectorul fiind deja celebrul buton rotativ. 

Noul model va putea fi văzut la Salonul Auto de la Paris din septembrie, iar primele livrări pe piața europeană vor începe în luna ianuarie a anului 2013.

loading...
Pe aceeaşi temă

Lasă un comentariu