PUBLIKA REPORT: Patru din zece cumpărători nu citesc etichetele produselor. De ce este important şi cum să le descifrăm

Embed:

Câți citesc etichetele la cumpărături? Patru din zece persoane nu analizează conţinutul produselor, arată datele unui sondaj realizat de Magenta Consulting. În schimb, printre cei care se informează sunt femeile, persoanele tinere şi cei care au venit lunar între 5000 şi 7000 de lei.

Termenul de valabilitate este ceea ce-i interesează pe aproape toţi cumpărătorii conştiincioşi, însă curios este că trei sferturi din ei nu au încredere în informația de pe ambalaj. În timp ce calitatea nutriţiei a devenit o problemă de interes major la nivel mondial, contează nu doar să mâncăm, dar şi ce mâncăm, afirmă specialiştii.

De ce este important şi cum să descifrăm etichetele produselor, explică invitaţii Ritei Ursalovschi la Publika Report: ANETA ZASAVIŢCHI, preşedinta Asociaţiei MĂR, şi avocatul DENIS STARUŞ, preşedintele Centrului pentru protecţia consumatorilor.

Pe aceeaşi temă

Lasă un comentariu