Proiectul Victoriashopping – motorul culturii de achitare cu cardul

Victoriashopping – primul proiect de reduceri din Moldova aniversează 5 ani de activitate.

În contextul unei concurențe acerbe de prețuri, reducerile sunt cele mai actuale. Iar invazia ofertelor tot mai atrăgătoare definesc în sine o piață competitivă care necesită o abordare cît mai logică și categorică. Deja de 5 ani, Victoriabank a abordat o strategie complexă care răspunde exact necesităților clienților săi – Proiectul VictoriaShopping.

Lider la capitolul carduri bancare

Fiind prima bancă din Moldova care a introdus pe piață cardul bancar, Victoriabank a reușit de-a lungul anilor să obțină locul de frunte și în topul băncilor care a emis și cel mai mare număr de carduri. Datorită unei mari diversități: Visa Electron, Visa Classic, Maestro, Master card, Infinite, Visa Gold, Cardul de caritate „Eu ajut copiii” – Victoriabank deține întîietatea și la capitolul tranzacții cu cardul. Dat fiind ritmul accelerat de implicare a partenerilor în cadrul proiectului, putem conchide faptul că, Victoriabank este un promotor activ al culturii achitării cu cardul, iar strategia bine pusă la punct îi permite să își fidelizeze atât clienții cât și partenerii strategici.

Parteneriate de succes!

De 5 ani Victoriashopping își răsplătește clienții fideli cu cele mai plăcute oferte și surprize,datorită faptului că grupul de parteneri al proiectului sunt lideri ai pieței naționale. Împreună cu partenerii Victoriashopping, au fost concepute cele mai utile pachete de reduceri pentru toate sferele vieții cotidiene. Astfel, Victoriashopping propune 3 pachete shopping pentru comoditatea fiecărui tip de activitate aparte: pentru cei ce economisesc și dețin cardurile Visa Electron şi Cirrus Maestro, se conectează automat pachetul de shopping SUPER, pentru tipul de activitate dinamic și călătorii și sunt deținători ai cardurilor MasterCard Standard şi Visa Classic este conectat automat pachetul LUX, iar pachetul VIP este destinat celor care dețin un card de tip VISA Gold sau MasterCard Gold și sunt adepții luxului. În dependenţă de tipul cardului deţinut, clienţii pot beneficia de reduceri în valoare de până la 30 %.

Graţie unei colaborări eficiente, proiectul a reușit să stabilească relații de durată cu cei mai sofisticați și în același timp contemporani parteneri. “Chiar de la începutul activității s-a dorit să se creeze un mecanism de reduceri adaptat la interesele consumatorilor. Așa că ne-am axat pe comoditate și eficiență, și am semnat parteneriate cu cele mai diverse companii de pe piață din toate sferele de activitate. Acum conlucrăm frumos cu restaurante, cafenele, centre de agrement, spălătorii auto, companii de taxi, învățământ, companii de curierat, turism, chiar și zoo. Recent am inițiat parteneriat cu instituții medicale de profil și farmacii. Mereu suntem în căutare de noi parteneri, spre comoditatea companiilor și a clienților Victoriabank. Iar faptul că, pe piaţa apar noi proiecte de reduceri, confirmă impactul major pe care îl are proiectul Victoriashopping asupra instituţiilor financiare în particular, şi a societăţii în general. Suntem ferm convinşi că, împreună cu partenerii proiectului Victoriashopping, în cinci ani de activitate am reuşit să promovăm şi să consolidăm o nouă cultură – cultura achitării cu cardul„ a specificat Vladimir Stovbun,  Directorul Direcției carduri bancare BC „Victoriabank” S.A.

De la începutul activităţii proiectului şi până în prezent comunitatea Victoriashopping numără peste 200 de parteneri, iar suma maximă de reduceri oferite la achitarea cu cardul în punctele comerciale ale partenerilor, este de până la 30 %. Din rândul celor mai noi parteneri sunt companiile Husqvarna, HAMSTER, Seola, Bia Bijou, Parada de Aur şi Hot Diamonds. Primele două companii sunt specializate pe utilaj modern. Husqvarna oferă clienților cele mai noi utilaje pentru grădinărit, Hamster este cel mai nou expert în tehnica pentru casă iar cele din urmă brand-uri oferă o gamă largă de accesorii pentru clienţi cu bun gust.

Ţinem să menţionăm partenerii proiectului Victoriashopping: Maximum, Milavitsa, Nike, Visaje Nika, Swatch şi Swarowski, Giant, Scott, Samsonite, Voiaj International, Lumea Laptopurilor, Bizelle, Pupa, Nici,  Top-Shop, Linguata, Ad-Rem,  Lux Lenjerie,Wine, Organic Shop, MolDeco etc. Cafenele și restaurante ca: Popasul Dacilor, Orașul Vechi, Robert’s Cafe, Dublin Irish Pub, Safari, Jeraffe, la fel și alte companii din sectorul servicii, agrement, auto, frumusețe și nu în ultimul rând sănătate publică - care, pe parcursul celor 5 ani de activitate nu au încetat de rând cu Victoriabank să promoveze cultura achitării cu cardul. Fidelitatea şi cooperarea prodigioasă dintre Victoriabank şi partenerii săi, se datorează coincidenței la capitolul dorinţe ale clienților, ambele părţi reuşind să îmbine plăcutul cu utilul la cel mai înalt nivel.

Proiectul Victoriashopping este primul proiect de shopping din Moldova și a fost lansat de către Prima Bancă Comercială din Moldova – Victoriabank în anul 2008. Mai multe detalii despre parteneri și reduceri găsiți pe www.victoriashopping.md.



P.

loading...
Pe aceeaşi temă

Lasă un comentariu