Postul de televiziune Russia Today ar putea fi sancţionat în Marea Britanie

Embed:

Postul de televiziune Russia Today ar putea fi sancţionat în Marea Britanie din cauza încălcării repetate a prevederilor codului audiovizual. Ştirile şi reportajele vizate sunt cele legate de cazul atacului chimic cu Noviciok în urma căruia au fost otrăviţi fostul spion rus, Serghei Skripal, şi fiica lui.

Arbitrul media din Marea Britanie, Ofcom, nu e la prima investigaţie în cazul Russia Today, iar postul rusesc nu e la prima abatere. Ca şi în precedentele anchete, jurnaliştii ruşi sunt acuzaţi că nu au prezentat informaţii obiective şi că au încercat să dezinformeze. RT, care emite din 2011 pe teritoriul britanic, a fost acuzat în repetate rânduri de dezinformare şi de manipulare.

Şi nu e singurul post rusesc din Marea Britanie vizat de investigaţii. NTV Mir şi Ren TV, înregistrate la Londra, sunt anchetate după o solicitare a Letoniei, care a avertizat asupra programelor de propagandă difuzate de cele 2 televiziuni.

loading...
Pe aceeaşi temă

Lasă un comentariu