NEREGULI SESIZATE ONLINE. Codurile QR din troleibuze au adus peste 100 de PLÂNGERI

Embed:
În doar o săptămână de la apariţia stikerelor cu QR-coduri în troleibuze, prin intermediul cărora poate fi sesizată orice abatere, la Regia Transport Electric au ajuns online 100 de plângeri.

Potrivit directorului întreprinderii, Dorin Ciornîi, cel mai des, călătorii se arată nemulţumiţi de nerespectarea graficului de circulație. Funcţionarul confirmă că unele troleibuze întârzie în staţii dimineaţa şi seara, doar că acest lucru se întâmplă din cauza ambuteiajelor.

Dorin Ciornîi precizează că datorită inspectorilor de patrulare, care dirijează traficul, astfel de situaţii se înregistrează tot mai rar.

"Acum avem o colaborare frumoasă cu Poliţia. În deosebi, în orele de vârf avem tot suportul la nodurile rutiere cele mai problematice. Suntem în conlucrare zilnică cu ei", a spus Dorin Ciornîi.

Cel mai des întârzie troleibuzele de pe liniile care traversează centrul Chişinăului. Este vorba despre liniile 10, 22, 24 şi 17. Unii pasageri spun că, zilnic, sunt nevoiţi să aştepte în staţii şi câte jumătate de oră.

"Când 15 min, 30 min chiar şi 40 min, e aglomerat foarte tare. La masă e mai bine, normal, dar dimineaţa şi de la 16:00 până la 18:00, e imposibil".

"Dacă traficul este aglomerat, apoi poate să întârzie. Dacă am mult de mers, îl aştept, dar dacă nu - pot să merg şi pe jos". 

"Dimineaţa, da, poate să fie.Tineretul se grăbeşte, dar eu n-am unde mă grăbi. Pe noi ce ne strică este neorganizarea".

"În staţie când şi cum. Dimineaţa pe la 7:30 -08:00. Îi greu pentru că sunt multe maşini mărunţele pască-s nişte gândăcei şi ies înaintea troleibuzului şi soferu-i supărat". 

Nemulţumirea oamenilor ne-a determinat să facem un experiment. Azi-dimineaţa, între orele 7 şi 8 am urmărit toate troleibuzele din staţia de pe Bănulescu Bodoni de lângă Piaţa de flori. Surprinzător, dar acestea opreau în staţie conform graficului afişat.

Săptămâna trecută, Regia Transport Electric a lipit în toate troleibuzele stickere cu QR-coduri, care odată scanate, fac posibilă descărcarea unui formular în care călătorul indică problema și îl trimite pe mail-ul întreprinderii sau pe pagina de facebook.
loading...
Pe aceeaşi temă

Lasă un comentariu