Mozilla suspendă publicitatea de pe Facebook în urma scandalului Cambridge Analytica

Mozilla a anunțat miercuri că suspendă publicitatea pe platforma social media Facebook, în urma scandalului legat de confidențialitatea datelor și Cambridge Analytica, scrie libertatea.ro.

Decizia vine după ce au devenit publice informațiile potrivit cărora o firmă de consultanță politică a obținut acces la datele privind activitatea online a 50 de milioane de utilizatori Facebook pentru a construi profiluri ale alegătorilor americani care ulterior au fost folosiți pentru a ajuta la alegerea președintelui american Donald Trump în 2016.

“Am constatat că setările sale curente permit accesul la o mulțime de date – în special în ceea ce privește setările aplicațiilor terților”, a transmis Mozilla într-o postare pe blog.

Anunțul dezvoltatorului motorului de căutare Mozilla Firefox a făcut acest anunț la câteva ore după ce directorul executiv al Facebook, Mark Zuckerberg, și-a cerut scuze pentru modul în care compania pe care a înființat-o s-a ocupat de protecția vieții private a utilizatorilor și a promis măsuri mai dure pentru a limita accesul dezvoltatorilor la astfel de informații.

Mozilla a declarat că va lua în considerare revenirea la Facebook dacă compania își consolidează setările implicite de confidențialitate pentru aplicațiile terților.
loading...
Pe aceeaşi temă

Lasă un comentariu