MOTIVUL pentru care Burberry arde haine în valoare de milioane de euro pe an

Casa de modă britanică de lux, Burberry, care distribuie îmbrăcăminte, accesorii de modă, parfumuri, ochelari de soare și cosmetice arde pe an lucruri în valoare de 28 de milioane de lire sterline doar pentru a nu le vinde ieftin. 

Burberry arde îmbrăcămintea de lux, gențile și parfumurile rămase pe stoc în fiecare an. Stocul incinerat se ridică la 28 de milioane de lire făcute scrum, potrivit BBC, citează libertatea.ro.

În ultimii 5 ani, Burberry a recurs la metoda asta cu produse a căror valoare s-a ridicat la mai mult de 90 de milioane de lire sterline.

Metoda "incinerării" este folosită deseori de companiile mari care vor să prevină ca lucrurile vândute să fie furate sau vândute ieftin.

Compania Burberry a fost evaluată la suma de 9,6 bilioane de lire sterline de către Forbes. Un reprezentat al casei de modă a recunoscut că lucrurile rămase pe stoc se ard, dar spune că procesul este unul prietenos din punct de vedere al grijei față de mediu.

Burberry este cel mai faimos pentru trench care a fost proiectat de fondatorul Thomas Burberry.  Conform publicației Business Weekly, Burberry ocupă locul nouăzeci și opt în topul celor mai valoroase mărci din lume cu 473 de magazine deținute în toate orașele mari ale lumii.

Pe aceeaşi temă

Lasă un comentariu