Motivul ascuns pentru care au fost introduse butoanele "reacții" pe Facebook

Săptămâna trecută Facebook a lansat oficial noile butoane, pe lângă clasicul ''like'', aşa-zisele "reacţii", care se aflau în testare de luni bune.

Astfel, paginile reţelei sociale şi postările s-au umplut de "haha-uri" sau "uau-uri". Oamenii nu au mai dat "like" la o poză, ci au reacţionat prin "ador" sau "haha", dacă este vorba de o pisicuţă ce citeşte în timp ce se dă cu rolele.

Misiunea Facebook de a construi "reacţiile" a început în urmă cu un an. Zuckerberg a fost de acord cu faptul că utilizatorii au nevoie de o metodă mai nuanţată de a interacţiona cu postările de pe reţeaua de socializare, scrie descoperă.ro

Poate vă gândiţi la faptul că o comunicare mai nuanţată şi clară se face prin comentarea unui articol. Din cauza faptului că tot mai mulţi oameni accesează Facebook prin intermediul telefoanelor mobile e mai convenabilă interacţiunea prin apăsarea unui buton, astfel emoticoanele par a fi un pas natural pentru reţeaua de socializare.

Peste un miliard și jumătatea de utilizatori Facebook folosesc "like" mai mult de 6 miliarde de ori pe zi. Companiile caută postările care obţin cele mai multe interacţiuni – like-uri sau share‑uri pentru a-şi spori popularitatea paginii.

În acelaşi timp butonul de "îmi place" nu este o unealtă potrivită pentru anumite lucruri, cum ar fi moartea cuiva sau vești triste despre o cataclismă naturală.

Aşa că era normal să apară o schimbare. Partea complicată este faptul că această reţetă a fost de succes pentru Facebook până acum. Dacă faci o schimbare, rişti să pierzi ceea ce aveai deja.

loading...
Pe aceeaşi temă

Lasă un comentariu