Moldova Business Week 2016 a oferit oportunităţie noi pentru companiile autohtone

Mai multe investiţii străine şi un mediu favorabil dezvoltării afacerilor. Acestea sunt aşteptările autorităţilor în urma desfăşurării celei de-a treia ediţii a Moldova Business Forum. Evenimentul, care s-a încheiat astăzi, a adunat peste 1.500 de agenţi economici, investitori şi parteneri de dezvoltare. 

"Moldova Business Week" s-a desfășurat în perioada 4 - 7 octombrie și a reprezentat o platformă de comunicare între mediul public şi cel privat. Scopul principal al autorităţilor a fost să promoveze imaginea Moldovei, pentru a atrage mai mulți investitori.

Viceministrul Economiei a anunţat că, deja săptămâna viitoare, îşi va începe activitatea o fabrică deschisă de o companie străină.

"O să asistăm cu toţii în subzona Străşeni o companie italiană, ca urmare a unei investiţii de 25 de milioane de euro, va lansa o producere de cablaj electric, va crea câteva sute de locuri de muncă. Astfel de evenimente vor continua până la sfârşitul anului", a declarat viceministrul Economiei, Vitalie Iurcu. 

Evenimentul a reprezentat și o oportunitate pentru companiile autohtone, care au avut posibilitatea să identifice parteneri de afaceri şi să stabilească noi contacte cu potenţialii clienţi.

"A fost o platformă foarte propice pentru a avea loc diferite discuţii, dintre companii străine şi companii locale, în acest sens am fost martorul semnării unor a acorduri de parteneriat între aceste companii, acesta este un semn foarte bun", a declarat directorul executiv MIEPO, Vitalie Zaharia. 

"Moldova Business Week" se desfășoară anual din 2013. În viitor, autorităţile îşi propun ca asemenea evenimente să aibă loc de două ori pe an.

Pe aceeaşi temă