Metoda CONTROVERSATĂ pe care un agent imobiliar a folosit-o pentru a promova o casă. Vezi imaginile

Kristin Gyldenege, un agent imoboliar din Houston, SUA, a lansat o campanie de promovare mai puţin obişnuită pentru o casă de la periferie care a stat pe piaţă timp de 40 de zile fără vreo ofertă de cumpărare.

Femeia a angajat două modele, bărbat şi femeie, pe care le-a fotografiat în diferite ipostaze prin casa cu trei dormitoare şi două băi, potrivit FOX News.
 
La scurt timp după postare, anunţul s-a viralizat. În primele 24 de ore de după publicarea imaginilor a fost văzut de 20.000 de ori. 
 
Totuşi, nu toată lumea a fost încântată de anunţ. Site-ul de imobiliare pe care imaginile au fost publicate, HAR.com, a şters anunţul după ce au fost primite 100 de plângeri.
 
Mai mult, agenţi imobiliari mai bătrâni au acuzat-o pe Gyldenege de lipsă de profesionalism şi că este "o ruşine pentru această profesie". 
 
Agenta imobiliară a spus că proprietarul casei a fost de acord cu această idee.
 
"În final asta contează - să fac ceea ce este mai bine pentru client", a declarat ea. 
 
Pe aceeaşi temă

Lasă un comentariu