#LifeStyle. Cea mai bună dietă care te scapă de kilogramele adăugate de sărbători

Embed:

Ce om nu exagerează cu mâncarea în perioada sărbătorilor? Majoritatea îşi împlinesc pofta cu delicii tradiţionale. Organismul însă, nu rezistă mult meselor copioase, așa că haideţi să îl ajutăm cu o dietă bogată în legume şi fructe.

De exemplu, e bine în perioada aceasta să mănânci broccoli cu ton, brânză de vaci şi ouă.

O salată cu ciuperci la fel ne face bine. Mai poţi adăuga în ea ceapă, lămâie, ulei de măsline şi pâine integrală.

O mâncare uşoară, nutritivă şi o alegere sănătoasă este puiul cu legume la grătar.

Dacă adori cartofii, prepară o salată din cartofi. La ea fii liber să adaugi ceapă, măsline, castraveţi muraţi, ouă, oţet şi pătrunjel.

Te refaci după sărbători şi cu supa de conopidă, care este bogată în antioxidanţi şi te apără de boli.

În această perioadă, la fel e indicat să consumi ceaiuri care facilitează digestia, precum cel de anason, muşeţel, măghiran, rozmarin, cimbrişor şi verbina. 

Pe aceeaşi temă

Lasă un comentariu