JAFUL BANCAR: Toți clienții care au avut de suferit în urma furtului de la MAIB vor primi despăgubiri

Embed:

Toți clienții Moldova Angroinbank care au avut de suferit în urma jafului produs la una dintre filialele băncii, vor primi despăgubiri. Astfel, începând cu 11 iulie, în 24 de ore de la depunerea cererii, clienții prejudiciaţi vor primi până la 500 de mii lei fiecare.

"La 8 iulie, Consiliul Moldova Agroinbank s-a întrunit de urgență și a luat decizia de a compensa fiecare client, cu o sumă de până la 500 de mii de lei. Este o decizie fără precedent, atât la nivel național, cât și la nivel regional", a menţionat Victoria Koroli, şef departamentul PR şi Comunicare al MAIB.

Clienții s-au arătat mulțumiți de decizia administraţiei băncii: 

"La mine suma e mult mai mică, mie o să-mi întoarcă".

"Am văzut atârnarea faţă de lume. Iaca asta tare mult ne-a bucurat".

"Am găsit limbaj comun, totul e bine. Ne-au promis că totul va fi bine".

"Mulţumesc, mi se acoperă cheltuiala care a fost. În următoarele zile, suntem sunaţi, şi individual vom merge fiecare".

Potrivit experților economici, în țările vecine sunt despăgubiţi doar clienții asigurați.

"Situația aceasta este din câte cunosc eu, în istoria Republicii Moldova, este prima, deci este fără precedent. Au existat astfel de situații în Rusia spre exemplu și în Rusia băncile nu au proces la compensarea conținutului acestor casete cu valori", a declarat Sergiu Gaibu, expert economic.

"Banca a acționat excesiv de corect. Banca pentru a-și păstra fidelitatea clienților și pentru a garanta tuturor în viitor, a făcut un lucru care nu era obligat să îl facă. În mod normal, trebuia să fie toți asigurați și compania de asigurări să o facă", a declarat Veaceslav Ioniţă, expert economic.

Mai mult, pentru a găsi infractorii, Moldova Agroindbank este gata să ofere 1 milion de lei persoanelor care vor oferi informații despre hoți.

"Banca a decis să creeze un fond de recompensă, în sumă totală de un milion de lei pentru persoanele care vor furniza informații, ce vor contribui la indentificarea infractorilor și la recuperarea bunurilor. Această situația este extrem de regretabilă pentru întreaga echipă MAIB, ea nu a afectat în nici un fel, nici activitatea operațională și nici stabilitatea băncii. Clienții așa cum am zis rămân prioritatea numărul 1 a Moldova Agroindbank", a punctat Victoria Koroli, şef departamentul PR şi Comunicare al MAIB.

(P)

Pe aceeaşi temă

Lasă un comentariu