Iată ce trebuie să consumi la micul dejun pentru a fi în formă

Micul dejun este cea mai importantă masă, pentru că îţi asigură energia pe întreg parcursul zilei. Pentru a avea această energie trebuie să cunoşti şi ce alimente trebuie să consumi, pentru că nu toate sunt potrivite pentru a fi consumate dimineaţa, scrie www.zumi.md

Ca să ai o zi bună trebuie să consumi cât mai multe alimente bogate în minerale şi vitamine. Iată care sunt acestea:

Ouăle – acestea sunt ideale pentru prima masă. Este de dorit să le consumi fierte şi nu prăjite. Acestea îţi vor da un plus de energie. Nu trebuie să faci exces, 2 ouă sunt de ajuns. Încearcă să eviţi cât mai mult uleiul la micul dejun.

Bananele – acestea te ajută să te menţii sătulă pentru mai mult timp. Dacă obişnuieşti să mănânci cereale dimineaţa atunci poţi amesteca şi câteva bucăţi de banană în ele.

Brânza de vaci – aceasta reprezintă o sursă minunată de calciu. Un pic de brânză în care poţi să adaugi câteva seminţe, îţi vor da energia de care ai nevoie.

VEZI LISTA ÎNTREAGĂ PE WWW.ZUMI.MD

loading...
Pe aceeaşi temă

Lasă un comentariu