Franța a decis să scadă prețul alimentelor de bază pentru a ajuta populația

Retailerii din Franța au luat o decizie importantă care să ajute oamenii să facă față inflației ridicate și, respectiv, a prețurilor exorbitante. Mai exact, au fost de acord să ofere cel mai mic preţ posibil la produsele alimentare de bază.
Marjele de profit ale lanţurilor de supermarketuri vor suferi un impact de câteva sute de milioane de euro prin oferirea de produse la preţuri reduse cu prilejul unui "trimestru anti-inflaţie", până în luna iunie.
Produsele care vor beneficia de reducere vor fi alese în mod liber de distribuitori şi vor putea varia de la o regiune la alta însă vor putea fi identificate graţie unui logo care include tricolorul şi sloganul "trimestru anti-inflaţie".
Directorul general al unui dintre cele mai mari lanţuri de supermarketuri din Franța a declarat că reducerile de preţuri vor fi decise de fiecare lanţ în parte şi vor viza în principal produsele de tip marcă proprie, pentru care există cea mai mare marjă de manevră.