Forfotă în sălile de sport! După Revelion, moldovenii au început lupta cu kilogramele în plus

Embed:

Minivacanța s-a încheiat, iar cei care au mâncat copios de sărbători au revenit astăzi în sălile de sport, pentru a da jos din grăsimile acumulate. Chiar dacă kilogramele s-au pus cu o viteză uimitoare, antrenorii ne recomandă să începem încet lupta cu ele încet, cu exerciții care nu ne epuizează. 

Așa a început dimineața pentru cei care au pornit lupta împotriva kilogramelor în plus. După o pauză de câteva zile, timp în care au mâncat ce le-a poftit sufletul, unii oameni au trecut la regim alimentar strict și la mișcare:

"Pauza a fost doar de două zile, nu mai mult. Primesc de la antrenament o plăcere deosebită acum. Sunt odihnit, plin de puteri, trebuie de dat jos acele 2-3 kg care s-au pus."

"Încep cu ceva mai ușor, apoi, treptat le îngreunez. Puțin mă simt îngreunată, după toată mâncarea asta cu maioneză."

"Puțin mai greu, dar merge. Cred că puțin am făcut abuz, dar 2-3 zile și o să scoatem înapoi. De regulă, vin de două-trei ori pe săptămână, dar săptămâna aceasta o să vin în toată ziua."

După sărbători, antrenorii ne recomandă să facem exerciții cardio sau pe grupe de muşchi.

"Fixăm picioarele ca să fie la nivelul umerilor. Spatele să fie drept, împingem înainte, nu până la capăt, expirăm aerul și înapoi. Aici lucrăm picioarele și prin asta, dacă facem multe repetări, pierdem energia", recomandă antrenorul Alexandru Fedoseev. 

Pentru persoanele care nu merg la sală, dar vor să slăbească, instructorii le propun exerciții simple, pe care le pot face acasă, cum ar fi genuflexiunile sau așezările.

"Tragem aer, ridicăm, expirăm. Stăm pe un picior, ținem echilibru, păstrăm spatele drept, mâinile jos, aplecăm, expirăm, ridicăm", recomandă antrenorul Alexandru Fedoseev. 

Specialiștii ne mai recomandă să mâncăm mai puțin, dar mai des. E de preferat, în prima jumătate a zilei, să consumăm terci, cât mai multe fructe, legume și pește.

Pe aceeaşi temă