Facebook va difuza un film mondial. Serialul pentru adolescenți SKAM va fi în engleză pe platforma sa Facebook Watch

Rețeaua de socializare Facebook a anunțat miercuri, la Cannes, că va difuza adaptarea în engleză a serialului norvegian pentru adolescenți "Skam", pe noua sa platformă video Facebook Watch, continuându-și astfel ofensiva în domeniul conținutului audiovizual, scre Agerpres.ro.

"Vom aduce adaptarea în engleză a Skam în fața unui public mondial pe Facebook Watch", a anunțat Ricky Van Veen, responsabil pentru strategie creativă la Facebook, în cadrul Mipcom (Târgul internațional al conținuturilor audiovizuale) care are loc până joi la Cannes.

"Este emisiunea perfectă pentru Facebook și pentru Watch", noua sa platformă lansată în urmă cu șase săptămâni în SUA și pe care Facebook speră să o extindă și în alte țări, a spus el.

Difuzat pe postul public norvegian NRK, "Skam" (Rușine), serialul povestește aventurile unor adolescenți bazându-se puternic pe rețelele sociale. De exemplu, personajele au conturi pe Instagram și Twitter, care sunt întreținute constant pentru a menține atenția fanilor. Serialul s-a bucurat de un enorm succes în Norvegia și suscită mult interes în străinătate.

La sfârșitul lui 2016, NRK a anunțat că a încheiat un acord cu Simon Fuller (creatorul britanic al "American Idol" și cel care a lansat Spice Girls), în vederea creării unei adaptări a "Skam" pentru țările anglofone, sub numele "Shame". Până în prezent nu fusese anunțat niciun post sau platformă care urmează să difuzeze serialul.

Difuzarea serialului pe Facebook se va face "în parteneriat cu Simon Fuller și creatoarea show-ului norcvegian, Julie Andem, va asigura regia", a precizat Ricky Van Veen, fără a furniza mai multe detalii asupra acordului.

Cumpărarea serialului pentru a alimenta platforma Facebook Watch, care ar dispune deja de o mie de emisiuni potrivit grupului, confirmă strategia rețelei de socializare care vizează accelerarea dezvoltării în domeniul video, investind în propriile conținuturi exclusive, la fel ca rivalele Amazon sau Apple.

Facebook Watch, care este momentan disponibilă doar în SUA, propune conținuturi originale, în direct sau înregistrate.

Rețeaua socială a finanțat ea însăși anumite emisiuni pentru a ajuta la lansarea platformei și a ilustra opțiunile sale în materie de interacțiuni cu spectatorii, precum "Make or break up", în care membrii unui cuplu decid să-și continue sau nu relația în funcție de votul publicului.

Pe aceeaşi temă

Lasă un comentariu

EMISIUNI PUBLIKA »