Doi foşti angajaţi ai tabloidului "News of the World" susţin că Rupert Murdoch ştia despre interceptarea ilegală a telefoanelor

Embed:

Scandalul interceptărilor telefonice ilegale ale jurnaliştilor de la tabloidul "News of the World" continuă. Doi foşti angajaţi ai trustului susţin că magnatul Rupert Murdoch a fost înştiinţat încă din 2008 despre practicile adoptate de jurnalişti.

Fostul editor al tabloidului "News of the World", Colin Myler, şi fostul manager al departamentului juridic, Tom Crone, au apărut în faţa Comisiei parlamentare de Cultură, Media şi Sport. Legislatorii britanici i-au chestionat despre afirmaţiile lui Murdoch, potrivit cărora acesta nu ştia nimic despre un e-mail care conţinea dezvăluiri despre interceptările ilegale ale telefoanelor. Cei doi însă au declarat că magnatul a fost înştiinţat despre această practică încă din 2008.

"Era evident că se interceptau telefoane şi acest lucru era făcut de mai mulţi ziarişti, nu numai de reporterul Clive Goodman. A fost nevoie să îi explicăm domnului Murdoch cazul pentru a putea obţine de la el permisiunea de a rezolva problema, aşa că despre asta s-a discutat", a spus Tom Crone, fostul manager al departamentul juridic "News International".

Comisia urmează să-l recheme pe Rupert Murdoch şi fiul său pentru a depune noi mărturii.

Scandalul, care a dus la închiderea tabloidului britanic "News of the World",a izbucnit în luna iulie după ce poliţiştii britanici au constatat că jurnaliştii interceptau ilegal convorbirile telefonice ale mai multor personalităţi pentru a obţine informaţii.

Pe aceeaşi temă

Lasă un comentariu