Deservire neobișnuită într-un hotel din Japonia. Funcția de majordom este îndeplinită de un robot

Embed:
Un hotel de lux din Japonia a ales un mod mai puțin obișnuit de a-și deservi clienții. Funcţia de majordom este îndeplinită de un robot. Sarcina lui este să le aducă turiştilor toate lucrurile pe care ei le solicită.

Pentru a se deplasa, robotul folosește un aparat de fotografiat și mai mulți senzori. În acest fel, el poate recunoaște dacă ușa camerei este deschisă sau închisă.

"Robotul este aici pentru a creşte productivitatea. Lui îi sunt date lucruri mai simple de făcut, în timp ce oamenii se concentrează pe ceea ce este mai complicat."

Clienţii spun că au rămas încântaţi de ce a văzut și spun că abia aşteaptă să revină în acest hotel. Unitate de cazare nu este prima din lume care foloseşte roboţi pe post de majordom. Anterior, şi un hotel din statul american California a ales să-şi surprindă clienţii în asemenea mod.
Pe aceeaşi temă

Lasă un comentariu