Criza ajunge şi la case mari. Giorgio Armani îşi restrânge reţeaua de magazine

Giorgio Armani îşi va restrânge numărul brandurilor şi reţeaua de magazine după ce compania italiană a înregistrat primele scăderi ale vânzărilor din 2009, potrivit Bloomberg.

Compania cu sediul la Milano reduce la trei numărul brandurilor, de la şapte, acestea urmând să acopere toate liniile, de la blugi, la elemente de mobilier. Armani va aduce linia haute couture Prive şi brandurile de mobilă şi de obiecte folosite în casă Armani/Casa sub umbrela Giorgio Armani, în timp ce brandurile Collezioni şi Jeans vor fi introduse sub brandul Emporio Armani, potrivit zf.ro.

Vânzările Armani Group au scăzut cu 5% în 2016, la 2,5 miliarde de euro, deşi profitul a crescut la 271 de milioane de euro de la 241 de milioane de euro, datorită reducerilor costurilor.

"2016 s-a dovedit a fi un an dificil pentru modă şi pentru sectorul de lux", a declarat preşedintele şi directorul general Giorgio Armani.

Burberry Group a avut o mişcare similară, în care a combinat trei sub-branduri într-unul singur.

Pe aceeaşi temă

Lasă un comentariu