Ce se întâmplă cu lucrurile pe care turiştii le uită în camerele de hotel şi cum pot fi restituite

Embed:

Telefoane mobile, periuțe de dinţi, haine, bijuterii sau chiar bani. Sunt câteva dintre lucrurile pe care turiştii le uită în camerele de hotel. De cele mai multe ori, graba sau neatenţia este de vină.

Bunurile importante sunt restituite, iar cele nevaloroase sunt ţinute o perioadă de timp, după care sunt donate sau aruncate.  

Majoritatea unităţilor de cazare aleg să anunţe turistul pentru a recupera obiectele uitate.

"Procedura este următoare, dacă bunul nu depăşeşete valoarea de 200 de euro, noi îl ţinem la noi în depozit timp de trei luni. Dacă bunul depăşeşete suma de 200 de euro, atunci, noi îl ţinem un an de zile. Tot ce se găseşte se înregistrează, avem un registru care lucrează online. Totul este monitorizat", a spus reprezentantul unui hotel din Capitală, Natalia Dubina. 

Persoana căreia îi aparţine lucrul uitat trebuie să plătească pentru serviciul de livrare. În cazul în care nimeni nu îl revendică, obiectul este donat sau ajunge, de cele mai multe ori, în posesia cameristei.

Reprezentanţii unui hotel din Capitală spun că un client a uitat în cameră suma de 3.000 de euro. Banii au fost returnați în doar câteva zile.

Însă nimic nu depăşeşte "performanţa" unui turist care s-a cazat în urmă cu mai mulţi ani la o pensiune din judeţul Braşov. Gazda a avut surpriza să găsească în cameră o geantă cu 150.000 de euro.

Turistul şi-a dat seama pe drum, a revenit şi a recuperat suma fabuloasă.

Pe aceeaşi temă

Lasă un comentariu