Cauze ale apariţiei senzaţiei de foame. Ce spun specialiştii

Mănânci prea repede - unii oameni mănâncă prea repede, dar de multe ori savurarea alimentelor reprezintă un element cheie.

„Când mănânci prea repede, corpul tău nu are prea mult timp la dispoziţie să îţi semnaleze creierul că eşti sătul. Procesul durează, în medie, 15-20 de minute”, a declarat Shahzadi Devje.

Ai nevoie de mai mult somn - ambii experţi sunt de acord cu faptul că somnul poate interveni în declanşarea semnalelor de foame ceea ce determină mâncatul în exces.

„Nu există niciun dubiu - o rutină decentă de somn te poate ajuta să previi senzaţia de foame persistentă, dar şi mâncatul în exces”.

Se pare că studiile au revelat faptul că o rutină a somnului nepotrivită contribuie pofta pentru mâncărurile de tip fast-food.

Nu mănânci destul

„În ciuda a ceea ce scrie într-un articol sau la ceea ce spune soacra ta, s-ar putea să ai nevoie de un număr mai mai mare de calorii ca să îţi menţi greutatea”, a menţionat Abbey Sharp .

Mănânci prea repede - unii oameni mănâncă prea repede, dar de multe ori savurarea alimentelor reprezintă un element cheie.

„Când mănânci prea repede, corpul tău nu are prea mult timp la dispoziţie să îţi semnaleze creierul că eşti sătul. Procesul durează, în medie, 15-20 de minute”, a declarat Shahzadi Devje.

Ai nevoie de mai mult somn - ambii experţi sunt de acord cu faptul că somnul poate interveni în declanşarea semnalelor de foame ceea ce determină mâncatul în exces.

„Nu există niciun dubiu - o rutină decentă de somn te poate ajuta să previi senzaţia de foame persistentă, dar şi mâncatul în exces”.

Se pare că studiile au revelat faptul că o rutină a somnului nepotrivită contribuie pofta pentru mâncărurile de tip fast-food.

Nu mănânci destul

„În ciuda a ceea ce scrie într-un articol sau la ceea ce spune soacra ta, s-ar putea să ai nevoie de un număr mai mai mare de calorii ca să îţi menţi greutatea”, a menţionat Abbey Sharp .

Nu mănânnci „ceea ce trebuie” - carbohidraţii oferă senzaţia de saturaţie, dar şi proteinele, fibrele şi grăsimile fac acelaşi lucru.

Abbey Sharp recomandă consumarea carbohidraţilor simpli alături de fibre, proteine sau grăsimi.

Eşti prea stresat

„Factorii de stres contribuie la creşterea apetitului din cauza nivelului ridicat al hormonului specific - cortizol”, a declarat Shahzadi Devje.

Nu bei destule lichide - de multe ori senzaţia de sete este confundată cu cea de foame, scrie descopera.ro

Abbey Sharp recomandă ca atunci când ai mâncat de curând, dar ai impresia că îţi este foame din nou, să bei un pahar cu apă pentru a vedea dacă senzaţia dispare.

Consumi calorii în formă lichidă - Shahzadi Devje spune că organismul nu detectează caloriile sub formă lichidă aşa cum o face în cazul celor din formă solidă.

Lichidele trec prin sistemul digestiv mult mai rapid decât alimentele solide, astfel încât senzaţia de saţietate va dispărea mult mai repede.

 
Pe aceeaşi temă

Lasă un comentariu