BOP "INDEPENDENT" la comanda JURNAL TV! Pagina web a postului ştia din timp REZULTATELE SONDAJULUI (FOTO)

Pagina web a postului de televiziune JURNAL TV care promovează deschis Partidul Demnitate și Adevăr, în spatele căruia stau mafioții Victor și Viorel Țopa, a știut din timp care sunt rezultatele Barometrului de Opinie, făcute publice astăzi.

O demonstrează ora la care a fost publicată știrea despre intenția de vot a cetățenilor la alegerile prezidențiale.

Știrea a apărut pe site la ora 11:04, în timp ce directorul executiv al Institutului de Politici Publice, Arcadie Barbăroșie, abia a început conferința de presă.

Internauţii s-au arătat nedumeriţi de faptul că cifrele din sondaj au apărut pe pagina Jurnal, cum mult timp înainte de a fi prezentate.

Unii fac aluzie şi la faptul că sondajul o prezintă pe Maia Sandu drept unul din câştigătorii cursei prezidenţiale şi că astfel se explică scurgerea de informaţie pe pagina instituţiei media

Pe aceeaşi temă

Lasă un comentariu