Bine de știut! Cum să scapi de burtă şi de grăsimea de pe şolduri într-o săptămână

Grasimea de pe burta si de pe solduri poate reprezenta o mare problema, scrie realitatea.net.

Scapa de burta printr-o alimentatie sanatoasa!

Dieta nu este sinonima cu infometarea, ci cu alimentatia sanatoasa. Daca vrei sa scapi de grasimea de pe burta si de pe solduri in sapte zile, iata trei metode care vor da rezultate!

Mai intai, iti propunem sa incerci dieta disociata. Aceasta presupune consumul unor anumite tipuri de alimente in fiecare zi. Astfel, in prima zi poti manca numai carne slaba preparata la gratar sau fiarta, in cea de-a doua, legume, in cea de-a treia, lactate, in cea de-a patra, peste, in cea de-a cincea, fructe, in cea de-a sasea, sucuri, iar in cea de-a saptea, oua. Daca vei respecta regulile dietei disociate, vei reusi sa scapi de cinci kilograme intr-o saptamana.   

Cea de-a doua dieta despre care trebuie sa vorbim este DASH, care isi va face simtite efectele dupa o saptamana, dar care necesita inca sapte zile pentru rezultate optime. Daca o vei respecta, vei scapa nu numai de grasimea nedorita de pe burta si de pe solduri, ci si de o afectiune care pandeste din ce in ce mai multe persoane de varsta tanara: hipertensiunea arteriala. Asadar, tine cont de regulile dietei DASH  si vei beneficia de efectele pozitive ale acestui regim.

O a treia dieta pe care ti-o propunem este cea constituita din alimente de post. Chiar daca perioada stabilita de Biserica pentru acest tip de regim a trecut, nu uita ca, din cand in cand, este necesara o detoxifiere a organismului. Avand in vedere faptul ca vrei sa scapi de grasime, dieta de post  este cea potrivita.

In functie de greutatea, de inaltimea si de activitatea desfasurata, trebuie sa consumi un anume numar de calorii zilnic. Pentru a face calculul caloriilor care iti sunt necesare, poti consulta o multitudine de surse de pe internet.

Pe langa toate acestea, trebuie sa faci si miscare. Asadar, iata cateva exercitii fizice care te vor ajuta sa obtii silueta mult visata!

Mai inainte de toate, trebuie sa fii pregatita sa ai o activitate fizica sustinuta vreme de o ora in fiecare zi. De asemenea, nu trebuie sa uiti de mersul pe jos, care te va ajuta nu numai in ceea ce priveste tonifierea muschilor, ci si in ceea ce priveste activitatea cardiaca.

Unul dintre exercitiile care te va ajuta sa scapi de grasimea nedorita consta in adoptarea unei pozitii asemanatoare celei pe care o ai cand stai pe scaun. Picioarele trebuie sa fie departate si mainile intinse in fata, in vreme ce muschii abdominali si cei ai coapselor sunt incordati. Ramai nemiscata timp de 10 secunde, apoi revino in pozitia normala, ortostatica. Repeta exercitiul de 20 de ori.

La fel de utile se vor dovedi si aparatele de fitness, fie ca le folosesti pe cele de sala ori pe cele de acasa. Ai grija, insa, ca mai intai sa ceri sfatul unui antrenor, care iti poate face un plan personalizat de exercitii. Asadar, foloseste banda pentru alergari sau bicicleta eliptica minimum 10 minute in fiecare zi. 

Pe aceeaşi temă

Lasă un comentariu