Alimente pentru indigestie. Ce să mănânci ca să îţi protejezi stomacul

Dacă ai stomacul sensibil trebuie să urmezi un regim alimentar, recomandat de obicei de medic, pentru a evita complicațiile. Stomacul sensibil este foarte pretențios, reacționând imediat dacă a primit ceva ce nu i-a plăcut. Dacă și tu te confrunți cu această problemă, iată ce ar trebui să incluzi în dieta ta, scrie realitatea.net.

Flora intestinală poate fi afectată de alimentația sărăcăcioasă, antibiotice sau de alte afecțiuni digestive. Pentru a confrunta această problemă, include în alimentația te semințele de chia, semințele de in, alimente fermentate precum iaurtul natural, kefirul, castravete sau varză murată, deoarece ajută procesul de digestie iar organismul absoarbe toate substanțele nutritive. De asemenea, fructele precum papaia sau mărul au un mare beneficiu asupra sitemului digestiv și sunt recomandate pentru persoanele care au stomacul sensibil.

Totodată, și fulgii de ovăz nu ar trebui să lipsească din dietă când ai stomacul sensibil. Aceștia au o sursă bogată de fibre, compuși care sunt necesari pentru sistemul digestiv. Astfel, dacă alegi să consumi fulgi de ovăz trebuie să-i mănânci înmuiați deoarece dacă îi consumi cruzi, aceștia sunt greu de digerat și pot provoca arsuri gastrice.

 

Pe aceeaşi temă

Lasă un comentariu