Trenul modernizat de pe cursa Chişinău-Ocniţa nu este solicitat de călători. De ce sunt nemulţumiţi oamenii

Embed:

Primul tren modernizat a pornit astăzi în premieră la drum. Neobişnuiţi de o această privelişte, oamenii nu s-au înghesuit să se bucure de confortul garniturii.

Totuşi, cei care şi-au cumpărat un bilet s-au declarat încântaţi de condiţiile în care au ajuns la destinaţie.

Cu toate aceastea, noul tren va circula doar în zilele impare. Deocamdată, preţul unui bilet de la Chişinău până la Ocniţa a rămas neschimbat. 

"Foarte confortabil. Este aer condiţionat, televizor, toate comodităţile. Aşa dorim să fie şi pe viitor", a spus o femei.

"E bine, îmi place. Este frumos, confortabil. Cred că o să mai merg cu aşa tren", a spus un tânăr.

"E bine, e mult mai bine. Toată viaţa am călătorit cu trenul, dar păcat că nu a fost cu 10 ani înainte. Rutierele sunt rutiere", a menţionat o doamnă.

Pentru aceste comodităţi, oamenii plătesc, deocamdată, 23 de lei şi 50 de bani. Singura incomoditate, spun pasagerii, este că trenul staţionează doar în centrele raionale. 

"Nouă ne trebuie la Pârliţa, Ungheni, dar ne duce la Bereşti. De acolo trebuie să mergem cu altceva până acasă. Am luat acest tren pentru că l-am scăpat pe celălalt, nu ne uităm că-i scump, dar trebuie să ajungem acasă", a precizat o femeie.

"Merg până la Călăraşi. O să cobor şi o să aştept ceva să merg până la Corneşti", a menţionat o doamnă.

Pentru prima cursă a noului tren au fost puse în vânzare aproape 260 de bilete. Au fost cumpărate, însă, doar 40.

"Azi sunt puţini oameni în tren. Bănuiesc că oamenii nu prea cunosc, dar sper că pe viitor lumea să fie informată şi să circule cu acest tren", a declarat şeful serviciului de presă al "Căilor Ferate", Daniela Jugănaru.

Pentru că dezvoltă o viteză mai mare, noul tren parcurge distanţa dintre Chişinău şi Ocniţa în cinci ore, cu trei ore mai puţin decât vechea garnitură. Trenul a fost renovat în Paşcani, România, iar lucrările au costat 2,2 milioane de euro.

Ultimele articole
Eveniment

Zi cu emoţii pentru 235 de salvatori români şi moldoveni. Un exerciţiu de amploare se desfăşoară în raionul Ungheni (LIVE VIDEO)

Zi cu emoţii pentru 235 de salvatori români şi moldoveni. Profesionalismul şi capacitatea de...»

Cel mai vechi muzeu din ţară a împlinit 125 de ani. Instituţia are nevoie urgentă de reparaţie capitală (VIDEO)

Muzeul Naţional de Etnografie şi Istorie a Naturii împlineşte astăzi 125 de ani. La cea mai...»

Iarna a venit toamna. Prima zăpadă le-a dat bătăi de cap şoferilor şi i-a speriat pe agricultori (VIDEO)

Iarna a venit toamna . Temperaturile scăzute au adus în nordul țării primele ninsori. La...»

Cei mai buni drumari din ţară au fost premiaţi. Care sunt realizările şi unde mai trebuie de muncit

Aproximativ 35 la sută din drumurile naționale au fost reabilitate în acest an. Bilanţul a...»

Găgăuzia vrea propriul CCA. Ce părere au membrii Consiliului Coordonator al Audivizualului

Adunarea Populară din Găgăuzia vrea să înfiinţeze propriul Consiliu Coordanator al...»

Botezul tinerilor jurnalişti la USM. Studenţii anului I de la Facultatea de Jurnalism au primit primele legitimaţii (FOTO)

Zeci de studenţi şi profesori de la Facultatea de Jurnalism a  Universităţii de Stat din Moldova...»


Comentarii
Nume*
Email*
Text*
Cod*
capcha
comentariu nou
Dimon a spus:
email 3 email
Dimon
Vineri, 27 Iulie 2012 22:51
Trenul daca se va opri in toate statiele,apa ce o sa fie cu perci si boboci?Eu is martor cum la Falesti niste persoane au urcat un porc de aproximativ 80 kg.si au coborit la stolniceni.Si daca trenul asta nou sa opri in fiecare sat,ce o sa ramie din el?El la noi in tara mai mult de 80 km\h.nu merge,pentru ca sinile is uzate .Eu va spun ca specialist Calea Ferata a Moldovei.
răspunde
KOL a spus:
email 0 email
KOL
Vineri, 27 Iulie 2012 19:23
ma belitilor ! LA BERESTI NU LA BELESTI
răspunde
лучшие порносайты молдовы:(бесплатно)! a spus:
email -2 email
лучшие порносайты молдовы:(бесплатно)!
Vineri, 27 Iulie 2012 18:57
www.publika.md
www.jurnal.md
www.nit.md
www.protv.md
www.peime.md
www.pcrm.md
www.pl.md
www.pldm.md
www.pd.md
www.privesceu.md
www.grenada.md
www.actiunea2012.md
www......и это не все!to be continued...
răspunde
Mhai a spus:
email 4 email
Mhai
Vineri, 27 Iulie 2012 18:50
ESTE RAŢIONAL CA TRENURILE SĂ NU OPREASCĂ LA FIECARE GARD, DEOARECE SE PIERDE PREA MULT TIMP PENTRU A AJUNGE LA DESTINAŢIE DACĂ S-AR OPRI ÎN FIECARE SAT, CUM ERA PÎNĂ ACUM, IA-TĂ AŞA RUTIERA AM S-O SCHIMB PE TREN PENTRU A AJUNGE LA CHIŞINĂU.
răspunde
iry a raspuns:
email 4 email
Vineri, 27 Iulie 2012 21:24
destept mai esti, cei din sate n-au nevoie sa ajunga la Chisinau? Ia taxiul daca doresti mai repede.Sau te gindesti doar la comfortul tau?
Olga a spus:
email 1 email
Olga
Vineri, 27 Iulie 2012 18:25
de la Chisinau la Calarasi nu stationeaza ? si cum ramine cu Straseni ?
răspunde
dionis a spus:
email 0 email
dionis
Vineri, 27 Iulie 2012 18:14
Trenul trebuie sa se opreasca la toate statiile! Atunci vor fi si calatori.
răspunde
Gheorghe a spus:
email 7 email
Gheorghe
Vineri, 27 Iulie 2012 18:03
Tot ce se face in ulktimi trei ani ,se face in defavoarea poporului. Cine arte nevoie de asa orar,daca nu op[reste la toate styatiile. Au facut-o numai din fudulie. Bani pierduti ionvint.Fiindca pe actuali gfuvernanti impotenti nu-i ajunge capul la fapte bune.
răspunde
dionis a raspuns:
email 7 email
Vineri, 27 Iulie 2012 18:19
Гёрги! Tu din tintari faci numai harmasari! Se vede ca tare iti iubesti comunistii si mancurtii,cred ca faci parte din sinul lor. Nu te screme atit de tare ca tior crapa pantalonii,si nimeni nu are nevoie de concluyiile tale prostesti. Un lucru ma mira!! Limba ti sa deylegat acum cu venirea AIE pe care o faci cu ou si otet,dar 8 ani de yile cu PCRM unde iti era bagata limba...
iry a raspuns:
email 7 email
Vineri, 27 Iulie 2012 21:14
ma Dionis, esti cam nesocotit la vorbe, lasa politica-n pace si priveste lucrurile-n fata. Asta-i spalare de bani, caci oamenii au nevoie sa ajunga in sat nu numai la centre raionale, iar peste ceva timp acest tren nu va mai circula din lipsa de pasageri. Bani pierduti aiurea.
Victor S. a spus:
email 5 email
Victor S.
Vineri, 27 Iulie 2012 17:57
Au fost depuse semnaturile in sustinerea Referendumului pentru aderarea RM la Uniunea Vamala. Dar majoritatea presei este tinuta de Alianta in streang si nu informeaza cetatenii despre asemenea evenimente. Cetatenii RM au dreptul la exprimare in conformitatea legii. rnhttp://psdm.md/?lang=md&menu_id=1&info_item_id=642rn, http://cec.md/?pag=news&tip=comunicat&opa=view&id=607&l=, http://alfanews.md/politics/tsik_vzyalsya_za_delo/
răspunde
2012 a raspuns:
email 5 email
Vineri, 27 Iulie 2012 18:51
dute ei dracului cu referendumul tau.noi nu avem nevoie de uniunea vamala nici de cea europeana.moldova trebuie sa fie neutra dar nu sluga la bankeri!romanii si celelalte 26 tari ling c.... la bankeri.uitati-va la greci,spanioli sunt niste fatarnici,nu vor deloc sa muneasca.singur au dorit in europa si acuma protesteaza ca animalele.
WOOOW a spus:
email 3 email
WOOOW
Vineri, 27 Iulie 2012 17:55
trenul face parte din esecurile lui FILAT...! Filat ha, ha, ha, ha, tot ce stie se face este de a semna contractul pt bilete de avion ieftine spre Georgia ha, ha, ha, ha....SAU calitatea deosebita lui FILAT este sa impromute bani de la europeni, dar in care buzunar s-au dus aceste miliarde de imprumuturile doar el stie :-)))
răspunde
amer a spus:
email -1 email
amer
Vineri, 27 Iulie 2012 17:24
comfort da....deacor, dar este un minus - viteza/timp.Pentru asa o tara mica se cheltue prea mult timp ca sa ajungi din punc A in p.B.Carei viteza max. pentru circulatia a trenurilor in teritoriu.
răspunde
Citeste mai multe comentarii afişează următoarele 10 comentarii Citeste mai multe comentarii
Citeste mai multe comentarii afişează toate comentariile Citeste mai multe comentarii
CHISINAU LIVE »
OPINII VOXPUBLIKA »
Live Publika TV
cele mai: citite comentate
Newsline »
Abonare newsletter
Solutie tehnica si design
Strategy & Technology For Digital Publishing
Mentenanta si dezvoltare
Fast Forward