Trenul modernizat de pe cursa Chişinău-Ocniţa nu este solicitat de călători. De ce sunt nemulţumiţi oamenii

Primul tren modernizat a pornit astăzi în premieră la drum. Neobişnuiţi de o această privelişte, oamenii nu s-au înghesuit să se bucure de confortul garniturii.

Totuşi, cei care şi-au cumpărat un bilet s-au declarat încântaţi de condiţiile în care au ajuns la destinaţie.

Cu toate aceastea, noul tren va circula doar în zilele impare. Deocamdată, preţul unui bilet de la Chişinău până la Ocniţa a rămas neschimbat. 

"Foarte confortabil. Este aer condiţionat, televizor, toate comodităţile. Aşa dorim să fie şi pe viitor", a spus o femei.

"E bine, îmi place. Este frumos, confortabil. Cred că o să mai merg cu aşa tren", a spus un tânăr.

"E bine, e mult mai bine. Toată viaţa am călătorit cu trenul, dar păcat că nu a fost cu 10 ani înainte. Rutierele sunt rutiere", a menţionat o doamnă.

Pentru aceste comodităţi, oamenii plătesc, deocamdată, 23 de lei şi 50 de bani. Singura incomoditate, spun pasagerii, este că trenul staţionează doar în centrele raionale. 

"Nouă ne trebuie la Pârliţa, Ungheni, dar ne duce la Bereşti. De acolo trebuie să mergem cu altceva până acasă. Am luat acest tren pentru că l-am scăpat pe celălalt, nu ne uităm că-i scump, dar trebuie să ajungem acasă", a precizat o femeie.

"Merg până la Călăraşi. O să cobor şi o să aştept ceva să merg până la Corneşti", a menţionat o doamnă.

Pentru prima cursă a noului tren au fost puse în vânzare aproape 260 de bilete. Au fost cumpărate, însă, doar 40.

"Azi sunt puţini oameni în tren. Bănuiesc că oamenii nu prea cunosc, dar sper că pe viitor lumea să fie informată şi să circule cu acest tren", a declarat şeful serviciului de presă al "Căilor Ferate", Daniela Jugănaru.

Pentru că dezvoltă o viteză mai mare, noul tren parcurge distanţa dintre Chişinău şi Ocniţa în cinci ore, cu trei ore mai puţin decât vechea garnitură. Trenul a fost renovat în Paşcani, România, iar lucrările au costat 2,2 milioane de euro.

Pe aceeaşi temă:

Lasă un comentariu