TOP 10 tuninguri lansate la Salonul Auto de la Frankfurt FOTO

Foto: automarket.ro
Foto: automarket.ro
Pe lângă numărul mare de constructori, la Salonul Auto de la Frankfurt s-au aflat şi numeroşi tuneri. Toţi au depus eforturi pentru a prezenta modele cu o faţă nouă. Vedete au fost produsele Mercedes, dar şi Lamborghini, relatează Automarket.ro.

Ca în fiecare an, cei mai importanţi tuneri nu ratează saloanele auto pentru a-şi expune creaţiile. Evenimentul desfăşurat la Frankfurt ne-a adus faţă în faţă cu o serie de creaţii groteşti sau extrem de frumoase, expuse la standurile celor mai de seamă tuneri. Iată câteva pachete mai importante pentru voi, semnate de TechArt, Brabus, Mansory, Carlsson şi Hamann.

Mercedes CLA by Carlsson

Tunerii de la Carlsson au decis să ofere un aspect agresiv actualului Mercedes CLA, cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt. Coupe-ul compact cu patru uşi a primit un kit de caroserie nou, cu praguri laterale aerodinamice, extensii pentru spoilere faţă şi spate, o grilă faţă restilizată şi patru ţevi de eşapament din inox. Clienţii pot comanda şi o suspensie sport, gata să reducă garda la sol cu 35 de mm. Jantele oferite de Carlsson au design special, sunt din aliaj şi vin cu dimensiuni cuprinse între 18 şi 20 de inch. La interior, Carlsson oferă pedale din aluminiu, praguri cu iluminare şi logo, precum şi o tapiţerie din piele şi alcantara. Germanii oferă şi 187 de cai putere sub capota lui CLA200, dar şi 253 de cai pentru CLA250, cu 42 mai mult faţă de versiunea de serie.

 
Lamborghini Aventador Nervudo by Hamann

Se numeşte Nervudo şi este creaţia celor de la Hamann pentru Salonul Auto de la Frankfurt. Modelul are la bază Lamborghini Aventador, căruia i-au fost aplicate spoilere noi, praguri aerodinamice, o nouă carcasă pentru motor, o priză de aer montată pe acoperiş şi un eleron generos. Nu puteau lipsi deflectorul din fibră de carbon, sistemul de evacuare sportiv şi jantele de 20 şi 21 de inch. Interiorul a fost condimentat cu două scaune sport, în culori diferite, inserţii din fibră de carbon şi un volan îmbrăcat în piele şi alcantara. Sub capotă, Hamann a reuşit să obţină 760 de cai putere şi 735 de Nm, cu 60 de cai şi 45 de Nm mai mult decât în cazul versiunii de serie.

 
 
Mercedes A-Klasse by Carlsson

Alături de tuningul pentru CLA, germanii de la Carlsson şi-au îndreptat atenţia şi asupra micului A-Klasse. Compacta a primit un spoiler frontal nou, o grilă a radiatorului schimbată, praguri laterale şi o bară spate cu difuzor de aer inclus. Evacuarea a fost şi ea înlocuită cu una din inox, cu patru terminaţii şi gata să ofere încă trei cai putere în plus. Garda la sol se reduce cu 35 de mm, iar jantele au dimensiuni de la 18 la 20 de inch. Sub capota versiunii A200, oferită în standard cu 157 de cai şi 250 de Nm, poate fi operate modificări pentru a livra 187 de cai şi 300 Nm. Pentru cei care vor un A250, Carlsson garantează 253 de cai şi 420 de Nm, cu mult peste cei 211 cai şi 350 Nm din standard.

 
Range Rover Evoque by Startech
 
Tunerii de la Startech, specializaţi în modificarea modelelor Land Rover, au decis să aducă la Frankfurt un pachet de tuning pentru Range Rover Evoque. Unul dintre cele mai reuşite SUV-uri din punct de vedere estetic a fost echipat cu o instalaţie de GPL, care foloseşte injectoare speciale pentru motorul pe benzină de 2.0 litri. Unitatea continuă să dezvolte 240 de cai putere, însă mulţumită modificărilor aduse, poate emite cu 15% mai puţin CO2 şi poate reduce costurile de rulare cu până la 50%. Startech oferă un kit de modificare şi pentru clienţii motorului diesel de 2.2 litri, care ajunge să dezvolte 215 cai putere (cu 25 mai mult decât versiunea de bază). Resursele sunt suficiente pentru un sprint de la 0 la 100 de km/h în 8.3 secunde şi o viteză maximă de 200 km/h.
 
 
Mercedes S63 AMG by Brabus

Brabus a venit la Salonul Auto de la Frankfurt cu cea mai potentă întruchipare a noului Mercedes-Benz S63 AMG. Aceasta vine sub forma lui 850 6.0 Biturbo iBusiness. Motorul V8 de 5.5 litri a fost modificat, cilindreea acestuia crescând la 5.912 centimetri cubi, iar toate elementele, cu excepţia blocului motor, au fost înlocuite. Astfel, Brabus a montat alte turbocompresoare, pistoane forjate, un arbore cotit realizat special şi numeroase piese realizate la comandă pentru această unitate. În urma schimbărilor, modelul este capabil să accelereze de la 0 la 100 km/h în 3.5 secunde, timp comparabil cu cel al unui supercar, în timp ce viteza maximă atinge pragul de 350 km/h. Exteriorul modelului iese în evidenţă printr-un pachet aerodinamic complet, care include o serie de elemente din fibră de carbon şi care este completat de un sistem de frânare carbon-ceramic şi un set de jante de aliaj cu diametrul de 21 de inch.

 
Mercedes CLS63 AMG Shooting Brake by Brabus

Pe lângă kitul propus pentru noul S-Klasse, Brabus, tunerul de casă Mercedes, propune la Frankfurt şi pachetul 850 Shooting Brake. Dezvoltat pentru CLS63 AMG Shooting Brake, el este definiţia celui mai puternic break cu tracţiune integrală din lume. Motorul V8 a ajuns la o capacitate de 5.9 litri şi este capabil să producă 850 de cai putere şi 1150 de Nm. Suficient pentru a obţine o acceleraţie de la 0 la 100 de km/h în 3.1 secunde. Din punct de vedere estetic, 850 Shooting Brake vine cu un kit ce include un spoiler faţă din fibră de carbon, o grilă revizuită şi bosaje cu fante de aerisire. Look-ul este completat de un set de jante de 20 de inch, încălţate cu pneuri de la Continental, pirelli sau Yokohama.

 
BMW M6 Gran Coupe by Hamann

După ce a modificat M6 pentru Salonul Auto de la Geneva, Hamann a revenit la Frankfurt cu un pachet de modificări şi pentru varianta cu patru uşi a modelului: M6 GranCoupe. Kitul de tuning a primit tot numele Mirr6r şi include o serie de modificări estetice importante. În primul rând, vorbim despre accesorii care cresc lăţimea cu 40 de mm, o priză de aer pentru capotă, noi spoilere, praguri laterale şi un finisaj de tip oglindă pentru capotă. Nu lipsesc jantele de 21 de inch, forjate, din aliaj, şi nici deflectorul posterior. Interiorul este personalizat cu piele şi alcantara. Hamann nu a anunţat modificări pentru motorul V8 de 4.4 litri, care păstrează disponibilitatea celor 560 de cai putere, respectiv, 575 atunci când se optează pentru pachetul Competition. Sprintul de la 0 la 100 de km/h se face în doar 4.1 secunde cu transmisia automată.

 
McLaren MP4-12C by Mansory

Mansory nu putea rata un salon de importanţa celui de la Frankfurt. Motiv pentru care a introdus o mulţime de staruri la standul său. Dintre toate însă, cel mai atrăgător a fost Mclaren MP4-12C, vopsit într-o nuanţă de verde mentă şi echipat cu o mulţime de accesorii din fibră de carbon. Tunerul elveţian a folosit materialul uşor pentru a înlocui capota, carcasele oglinzilor, spoilerele, deflectorul posterior şi acoperişul. A rezultat un supercar mult mai atrăgător, mult mai eficient din punct de vedere aerodinamic şi mult mai stabil graţie eleronului posterior. Interiorul este personalizat cu piele fină, inserţii din fibră de carbon şi materiale vopsite în aceeaşi nuanţă de verde mentă. Sub capotă, Mansory a găsit o soluţie pentru a stoarce 670 de cai putere la 6.700 de rotaţii. Adică suficient pentru a oferi un sprint de la 0 la 100 de km/h în aproape 3 secunde. Pentru acest pachet generos, Mansory a fixat, însă, şi un preţ pe măsură: 420.000 de euro.

 
Porsche Cayenne S Diesel by TechArt

Alături de pachetele gândite pentru Panamera facelift şi Cayman, TechArt a mai adus şi alte noutăţi la Frankfurt. Este vorba despre pachetul de personalizare oferit SUV-ului Cayenne, introdus de asemenea în cadrul salonului german. Efortul de personalizare include un kit aerodinamic mai vechi, cu extensii pentru ambele spoilere şi accesorii din gama Magnum. Jantele au fost botezate Gold Pillows şi, după cum o sugerează şi numele, ajută la un contrast excelent cu roşul aprins al caroseriei. Versiunea "tratată" de TechArt este Cayenne S diesel, gata să dezvolte un total de 420 de cai putere.

 
Mercedes G63 AMG by Brabus

Mercedes G63 AMG a fost vedeta de anul acesta la standul Brabus. A fost piesa de rezistenţă a germanilor, reuşind să impresioneze prin dimensiunile sale. SUV-ul din Stuttgart vine cu şase roţi şi tracţiune integrală. Mai mult decât atât, garda la sol a fost ridicată excesiv de mult, iar pneurile au fost înlocuite cu unele ceva mai mari. Bosajele au fost lărgite şi refăcute din fibră de carbon. Nu lipsesc farurile cu xenon, panourile de protecţie de sub caroserie şi luminile LED diurne. Interiorul vine cu piele de culoare roşie şi alcantara, precum şi praguri iluminate şi suport din aluminiu pentru pedale. Propulsia este asigurată de motorul V8 de 5.5 litri, modificat pentru a oferi 700 de cai putere. Mastodontul german poate accelera, astfel, de la 0 la 100 de km/h în 7.4 secunde, însă viteza maximă este limitată, din motive de siguranţă, la 160 km/h.

 
 
Ultimele articole
Auto

A intrat oficial în faliment! Compania Spyker are probleme financiare

Din cauza neachitării unei datorii de 125.000 de euro , unul dintre puținii producători de...»

Accident de sute de mii de euro. Un Porsche 918 Spyder a fost rupt în bucăți (FOTO)

Un Porsche 918 Spyder și-a găsit capătul zilelor în China, în urma unui impact puternic cu un...»

Atenţie şoferi şi pietoni! Când şi de ce nu o să puteţi circula pe această stradă din capitală

Atenţie şoferi! Primăria Municipiului Chişinău anunţă că pe data de 20 decembrie, între orele...»

PERICOL pentru şoferi! Motivul pentru care Mercedes retrage peste 4.800 de maşini în SUA

Mercedes-Benz recheamă în ateliere 4 871 modele sedan şi SUV în Statele Unite ale Americii,...»

Noua generaţie Honda NSX, primele imagini oficiale

Honda a confirmat p rezentarea în premieră mondială a noii generaţii NSX la Salonul Auto de...»

Devalorizarea rublei afectează grav industria auto din Rusia. Mai mulți dealeri și-au sistat vânzările

Unul dintre cei mai mari dileri auto din Rusia, compania Major Auto , a încetat vânzarea...»


Comentarii
Nume*
Email*
Text*
Cod*
capcha
comentariu nou
CHISINAU LIVE »
Live Publika TV
Newsline »
Abonare newsletter
Solutie tehnica si design
Strategy & Technology For Digital Publishing
Mentenanta si dezvoltare
Fast Forward