Două ceşti de cafea pe zi protejează femeile de depresie. Cel puţin asta susţine un grup de cercetători americani, care au efectuat un studiu la care au participat 50 de mii de femei.
Astfel, cele care consumau 2-3 ceşti de cafea pe zi prezentau un risc cu 15 la sută mai mic de a suferi de depresie în comparaţie cu cele care consumau doar o ceaşcă de cafea pe săptămână. Cercetătorii susţin că acest studiu aduce noi dovezi în favoarea efectului pozitiv al cofeinei.
Anterior, s-a demonstrat că oamenii care consumă cafea prezintă o rată mai mică a sinuciderilor. Acum, oamenii de ştiinţă mai au un motiv în plus să spună că un consum moderat de cafea nu dăunează sănătăţii şi, din potrivă, are chiar efecte benefice.
Tenis cu moldovenii
Что будет, после принятия закона “О не дискриминации” ВИДЕО
AIE şi cruciada contra cetățenilor
Urluiala lui Voronin
Atac asupra femeii (partea 3) Statul care impune