Noul director al Yahoo ar putea câştiga 100 de milioane de dolari în 5 ani

foto: gawker.com
foto: gawker.com

Noul director general al Yahoo, Marissa Mayer, ar putea primi un pachet salarial, format din salariu, acţiuni, prime şi bonusuri de fidelitate, de până la 100 de milioane de dolari pentru o perioadă de cinci ani, potrivit Wall Street Journal.

Mayer, care s-a alăturat Yahoo după o carieră de 13 ani la grupul rival Google, va primi 5,4 milioane de dolari pentru a doua jumătate a acestui an şi câte 20 de milioane pe an pentru restul perioadei. Unele bonusuri sunt legate de obiective de performanţă, se arată într-un document transmis bursei din SUA.

Yahoo spera ca Mayer să reuşească o revitalizare a operaţiunilor grupului, scrie Mediafax, citat de Wall Street.

Deşi o comparaţie este dificilă, predecesorii actualului director, Scott Thompson şi Carol Bartz, au primit pachete salariale în valoare de 27 milioane de dolari, respectiv 44,6 milioane de dolari. Ambii directori au părăsit Yahoo înaintea expirării contractului. Thompson a demisionat după numai cinci luni, iar Bartz a fost concediată în toamna anului trecut după doi ani şi jumătate la conducerea grupului.

Mayer, 37 de ani, s-a alăturat Yahoo săptămâna aceasta, din poziţia de vicepreşedinte al diviziei Google pentru hărţi şi servicii de locaţie.

Pachetul salarial al noului şef al grupului include acţiuni restricţionate evaluate la 14 milioane de dolari, care ar trebui să asigure "compensaţii parţiale" pentru Mayer, după ce a renunţat la unele beneficii de la Google. În plus, Mayer ar putea primi şi bonusuri de loialitate în valoare de 15 milioane de dolari pe parcursul celor cinci ani.

Mayer nu a fost unul dintre directorii de top la Google, aşa că pachetul salarial nu a fost făcut public.

Noul director general trebuie să revitalizeze Yahoo, care înregistrează peste 700 de milioane de vizitatori unici pe lună pe site-urile de ştiri, sport şi email, dar nu a reuşit să dezvolte servicii web inovative şi se afla cu mult în urma rivalilor în privinţa ofertei de instrumente sofisticate pentru clienţii din publicitate.

Yahoo a anunţat, săptămâna aceasta, o scădere de 4% a profitului net în trimestrul al doilea, la 227 milioane de dolari, în timp ce veniturile au coborât cu 1%, la 1,22 miliarde de dolari.

Cele mai noi știri
TECH

Yahoo Messenger nu a murit! ANUNŢ IMPORTANT pentru toţi utilizatorii

Posibilitatea să mai folosiți Yahoo Messenger este foarte mică, dar lansarea unei versiuni...»

Nebunia Pokemon Go lasă urme pe viață. Ce le fac părinții copiilor nou-născuți

Mania Pokemon Go a trecut la un alt nivel. Jocul care a pus pe jar milioane de fani din...»

UN MILIARD de iPhone-uri! Apple se laudă cu un record impresionant

Apple a lansat primul său smartphone în 2007, iar în cei nouă ani de existenţă a reuşit să...»

Wi-FI, tabletă şi cablu USB pe stradă! Modernizarea RADICALĂ a unui oraş (FOTO)

Vechile telefoane stradale din New York se schimbă. Mii de cabine telefonice cu chioşcuri...»

VENITURI ASTRONOMICE! Explozia de popularitate a Facebook se reflectă în sume exorbitante

Te-ai fi așteptat ca interesul internauților pentru Facebook să scadă , dar deși postăm din ce...»

#LIKE PUBLIKA! Invenţie UIMITOARE. Levitaţia amplifică imaginaţia

Drinkware este un dispozitiv echipat cu o bază magnetică şi alta electromagnetică care îi...»


Descarcă aplicația ȘTIRILE PUBLIKA.MD din chrome web store
Abonare newsletter
cele mai citite: 24 ore 7 zile
CHISINAU LIVE »
Newsline »