Noul director al Yahoo ar putea câştiga 100 de milioane de dolari în 5 ani

foto: gawker.com
foto: gawker.com

Noul director general al Yahoo, Marissa Mayer, ar putea primi un pachet salarial, format din salariu, acţiuni, prime şi bonusuri de fidelitate, de până la 100 de milioane de dolari pentru o perioadă de cinci ani, potrivit Wall Street Journal.

Mayer, care s-a alăturat Yahoo după o carieră de 13 ani la grupul rival Google, va primi 5,4 milioane de dolari pentru a doua jumătate a acestui an şi câte 20 de milioane pe an pentru restul perioadei. Unele bonusuri sunt legate de obiective de performanţă, se arată într-un document transmis bursei din SUA.

Yahoo spera ca Mayer să reuşească o revitalizare a operaţiunilor grupului, scrie Mediafax, citat de Wall Street.

Deşi o comparaţie este dificilă, predecesorii actualului director, Scott Thompson şi Carol Bartz, au primit pachete salariale în valoare de 27 milioane de dolari, respectiv 44,6 milioane de dolari. Ambii directori au părăsit Yahoo înaintea expirării contractului. Thompson a demisionat după numai cinci luni, iar Bartz a fost concediată în toamna anului trecut după doi ani şi jumătate la conducerea grupului.

Mayer, 37 de ani, s-a alăturat Yahoo săptămâna aceasta, din poziţia de vicepreşedinte al diviziei Google pentru hărţi şi servicii de locaţie.

Pachetul salarial al noului şef al grupului include acţiuni restricţionate evaluate la 14 milioane de dolari, care ar trebui să asigure "compensaţii parţiale" pentru Mayer, după ce a renunţat la unele beneficii de la Google. În plus, Mayer ar putea primi şi bonusuri de loialitate în valoare de 15 milioane de dolari pe parcursul celor cinci ani.

Mayer nu a fost unul dintre directorii de top la Google, aşa că pachetul salarial nu a fost făcut public.

Noul director general trebuie să revitalizeze Yahoo, care înregistrează peste 700 de milioane de vizitatori unici pe lună pe site-urile de ştiri, sport şi email, dar nu a reuşit să dezvolte servicii web inovative şi se afla cu mult în urma rivalilor în privinţa ofertei de instrumente sofisticate pentru clienţii din publicitate.

Yahoo a anunţat, săptămâna aceasta, o scădere de 4% a profitului net în trimestrul al doilea, la 227 milioane de dolari, în timp ce veniturile au coborât cu 1%, la 1,22 miliarde de dolari.

Cele mai noi știri
TECH

STUDIU: Două treimi din universitățile britanice au fost afectate de ATACURI INFORMATICE de tip ''ransomware''

Aproape două treimi din universitățile din Marea Britanie au fost afectate de atacuri...»

De ce datele tale de pe WhatsApp vor ajunge și la Facebook

De când WhatsApp a fost cumpărat de către Facebook, utilizatorii aplicaţiei WhatsApp se tem de...»

Primul serviciu de taxiuri fără șofer, lansat în Singapore (VIDEO)

Primele taxiuri fără șofer din lume au fost lansate, joi, în Singapore, arată Associated Press....»

Cum să faci logo-ul unui iPhone să lumineze ca la MacBook (Video)

Dacă îţi doreşti ca mărul muşcat de pe iPhone-ul tău să aibă un semnal luminos la fel ca pe...»

SURPRIZĂ de la Canon pentru fotografi! Ce model va fi lansat în curând pe piaţă

Seria de aparate foto 5D de la Canon, de departe cea mai populară printre profesioniştii şi...»

Veste bună pentru utilizatorii de iPhone. Planurile pe care le are Apple

Apple dezvoltă o aplicaţie de video sharing şi editare şi testează noi funcţii destinate...»


Descarcă aplicația ȘTIRILE PUBLIKA.MD din chrome web store
Abonare newsletter
cele mai citite: 24 ore 7 zile
CHISINAU LIVE »
Newsline »