FASCINANT! Telescopul care a urmărit primii pași ai omenirii pe Lună a descoperit noi GALAXII

foto simbol: descoperă.ro

Cercetători de la telescopul Parkes, la 355 km spre vest de Sydney, au declarat că au detectat 883 de galaxii, dintre care o treime nu au mai fost văzute până acum, scrie descoperă.ro

"Sute de noi galaxii au fost descoperite datorită acestui telescop. De altfel e același telescop care a fost folosit pentru a difuza imaginile TV de la Apollo 11, în momentul când Neil Armstrong făcea primii pași pe Lună, în 1969", a declarat Lister Staveley-Smith, profesor la Universitatea din Western Australia, Centrul International de Cercetare Radio şi Astronomie.

Descoperirile au avut loc atunci când oamenii de ştiinţă au investigat regiunea numită  Great Attractor, o anomalie gravitaţională din spaţiul intergalactic.

Prin intermediul undelor radio, oamenii de ştiinţă au fost capabili să vadă dincolo de praful şi stelele din Calea Lactee, care blocau anterior punctul de vedere al telescoapelor.

Staveley-Smith, autorul principal al revistei Astronomic, a declarat că oamenii de ştiinţă au încercat să ajungă la partea de jos a misteriosului Attractor din moment ce abaterile majore de la expansiunea universală au fost descoperite pentru prima dată încă în anii 1970 şi 1980.

"Este o parte lipsă din puzzle despre structura universului nostru local. Ei au reuşit să străpungă această zonă şi să completeze partea necunoscută, despre cum arată Universul”, a spus Michael Burton, profesor la Universitatea Şcolii de Fizică New South Wales.
Cele mai noi știri